• Trwałość wnętrza Vectry C okazuje się poprawna, wyposażenie – więcej niż zadowalające (w serii: 6 airbagów, klimatyzacja, radio, kontrola trakcji), do tego nadwozie dobrze zabezpieczono przed korozją
  • Spośród turbodiesli polecamy udany silnik konstrukcji Fiata 1.9 CDTI (na rynku od 2004 r.; moce: 100, 120 i 150 KM)
  • Opel Vectra C to dobra propozycja dla osób potrzebujących rodzinnego auta za nieco ponad 16 000 zł

Opel Vectra C to praktyczne i tanie auto. Niska cena nie bierze się jednak znikąd. Ten model ma też swoje wady. Nie można jednak narzekać na ofertę rynkową – jest szeroka i zróżnicowana. Najbardziej praktyczna odmiana to kombi z dużym bagażnikiem (poj. 530-1850 l), jakkolwiek możecie też zdecydować się na zgrabnie wyglądającego sedana lub liftbacka (GTS), których kufry też są niczego sobie – pojemność (odpowiednio): 500 i 500-1360 l.

W podstawowych wariantach dominują czerń i szarość. W standardzie m.in. 6 airbagów i klimatyzacja Foto: Auto Świat
W podstawowych wariantach dominują czerń i szarość. W standardzie m.in. 6 airbagów i klimatyzacja

Trwałość wnętrza Vectry C okazuje się poprawna, wyposażenie – więcej niż zadowalające (w serii: 6 airbagów, klimatyzacja, radio, kontrola trakcji), do tego nadwozie dobrze zabezpieczono przed korozją. Problemy sprawia natomiast podwozie. Auto ma tendencję do ściągania i ząbkowania tylnych opon, które szybko zaczynają hałasować, tylko pozornie bez powodu. Wszystkiemu winne jest wielowahaczowe tylne zawieszenie, które trzeba okresowo ustawiać.