Nadwozie i wnętrze

Thesis bez wątpienia jest jednym z tych samochodów, który kupuje się oczami. Być może kształt przodu limuzyny początkowo budził pewne kontrowersje, jednak czas pokazał, że w tej brzydocie może być pewna metoda! Potężny grill, zezowate reflektory ksenonowe i połacie dziwnie ukształtowanej blachy na tle współczesnych konkurentów sprawiają wrażenie modnie skrojonego projektu wziętego wprost z jednego z włoskich wybiegów. O wiele lepiej wygląda tył Lancii. Tutaj projektanci zadbali o harmonię, prostotę i klasę.

Kabina to przede wszystkim przestrzeń, której nigdy nie powinno brakować w segmencie E. I w pierwszym, i w drugim rzędzie siedzeń pasażerowie będą mieli wystarczającą ilość miejsca oraz za sprawą komfortowych siedzisk nie poczują zmęczenia nawet na długich trasach. Kufer mieści 400 litrów. Jedno Włochom trzeba oddać. Thesis jest dużo lepiej wykonany od pozostałych modeli całego koncernu Fiata. Na desce rozdzielczej pojawiły się drewniane wstawki, a niektóre szczegóły zostały odlane z magnezu. Stylizacja konsoli prezentuje elegancję w każdym calu.