Auto Świat Używane Testy długodystansowe Przetestowaliśmy Maserati Ghibli z przebiegiem 150 tys. km. Ceny części zwalają z nóg

Przetestowaliśmy Maserati Ghibli z przebiegiem 150 tys. km. Ceny części zwalają z nóg

Autor Lars Jakumeit
Lars Jakumeit

Maserati to synonim sportowego charakteru i luksusu. Włoska marka ma opinię ekskluzywnej, bo sprzedaje znacznie mniej samochodów niż chociażby konkurencyjne Porsche (celuje w klienta o podobnej zasobności portfela). Z tego powodu na rynku wtórnym ofert jest jak na lekarstwo, a opinia nt. trwałości włoskich aut nie jest najlepsza. Czy używane Maserati Ghibli ją potwierdza? Przetestowaliśmy Ghibli z przebiegiem ponad 150 tys. km i sporządziliśmy tabelę z cenami przykładowych części zamiennych.

Maserati Ghibli
Maserati GhibliTom Salt / Auto Bild

Nasz testowy egzemplarz Maserati Ghibli do niedawna należał jeszcze do pierwszego, belgijskiego właściciela, który przejechał nim około 150 tys. km. W chwili odbioru auta do testów na liczniku miał dokładnie 157 tys. 873 km przebiegu. Nowy właściciel zapłacił za nie 33 tys. 950 euro (około 146 tys. zł). Samochód niedawno trafił do dealera Maserati Ferrari na kosztowny przegląd. Oprócz świeżego oleju i nowych opon, został wyposażony w nowe kompozytowe tarcze hamulcowe Brembo.

Autor Lars Jakumeit
Lars Jakumeit