Zmodyfikowany Volkswagen Scirocco otrzymał nowy przedni zderzak ze światłami mgłowymi, a także diodami do jazdy dziennej. Nowa jest atrapa wlotu powietrza chłodnicy. Nie zmienił się kształt przednich reflektorów z bi-ksenonami. Większe są obecnie tylne światła zespolone, a pokrywa bagażnika otwiera się po naciśnięciu logo marki. Tylny dyfuzor jest czarny.
Paleta barw nadwozia obejmuje pięć możliwości: białą Pure, czerwoną Flash, szarą Urano, fioletową Ultra i złotą Pyramid. Do tego należy dodać nowe wzory obręczy z metali lekkich o średnicy 17-, 18- i 19-cali, włącznie z modelem Telladega przeznaczonym do najmocniejszej wersji R.
Zmieniło się też wnętrze pojazdu.Zmodyfikowana została deska rozdzielcza, a dźwignie i przyciski prezentują się obecnie bardziej luksusowo. W środkowej konsoli pojawił się nowy schowek. Do wyposażenia dołączono obecnie system Dynaaudio Excite i automatycznego asystenta parkowania.
Wszystkie oferowane do Volkswagena Scirocco jednostki napędowe spełniają wymagania normy Euro 6. Podstawowy silnik 1.4 TSI ma obecnie moc 125 KM i zużywa 5,4 l/100 km paliwa. Dwulitrowy TSI EA888 ma obecnie moc 180 KM lub 220 KM, a w wersji R – 280 KM.
Także turbodiesle 2.0 TDI otrzymały więcej mocy. Słabszy osiąga 150 KM, a mocniejszy 184 KM, przy zużyciu oleju napędowego odpowiednio 4,1 l/100 km i 4,3 l/100 km.
Jedynie VW Scirocco R nie ma systemu start-stop. Wszystkie wersja wyposażone będą w sześciostopniową przekładnię manualną oraz poza 1.4 TSI – mogą za dopłatą otrzymać sześciostopniową DSG.
Nowy Volkswagen Scirocco 2014 zostanie po raz pierwszy oficjalnie zaprezentowany podczas międzynarodowego salonu samochodowego w Genewie (6-16.03.2014), a pierwsze egzemplarze trafią do sprzedaży w połowie roku.
CZYTAJ WIĘCEJ:
Zmieniło się też wnętrze pojazdu. Zmodyfikowana została deska rozdzielcza, a dźwignie i przyciski prezentują się obecnie bardziej luksusowo. W środkowej konsoli pojawił się nowy schowek. Do wyposażenia dołączono obecnie system Dynaaudio Excite i automatycznego asystenta parkowania.
Wszystkie oferowane do Volkswagena Scirocco jednostki napędowe spełniają wymagania normy Euro 6. Podstawowy silnik 1.4 TSI ma obecnie moc 125 KM i zużywa 5,4 l/100 km paliwa. Dwulitrowy TSI EA888 ma obecnie moc 180 KM lub 220 KM, a w wersji R – 280 KM.
Także turbodiesle 2.0 TDI otrzymały więcej mocy. Słabszy osiąga 150 KM, a mocniejszy 184 KM, przy zużyciu oleju napędowego odpowiednio 4,1 l/100 km i 4,3 l/100 km.
Zmieniło się też wnętrze pojazdu. Zmodyfikowana została deska rozdzielcza, a dźwignie i przyciski prezentują się obecnie bardziej luksusowo. W środkowej konsoli pojawił się nowy schowek. Do wyposażenia dołączono obecnie system Dynaaudio Excite i automatycznego asystenta parkowania.