Czwarta generacja Audi RS 4 Avanta do „setki" przyspiesza w 4,1 sekundy i rozpędza się do 250 km/h. Z pakietem dynamicznym prędkość maksymalna podniesiona jest do 280 km/h.

Nowe Audi RS 4 Avant jest seryjnie wyposażone w 19-calowe kute, aluminiowe felgi, opcjonalnie można wybrać koła 20-calowe. Z tyłu – charakterystyczny dla modeli RS dyfuzor i dwie owalne końcówki rur układu wydechowego RS.

Foto: Audi / Auto Świat
Audi RS 4 Avant

Nowe Audi RS 4 Avant ma automatyczną 8-stopniową skrzynię biegów tiptronic. Zawieszenie jest o 7 mm obniżone w porównaniu do A4 z zawieszeniem sportowym. Opcjonalnie dostępne jest zawieszenie sportowe RS plus z systemem dynamicznej kontroli jazdy Dynamic Ride Control (DRC), ceramiczne hamulce i dynamiczny układ kierowniczy z ustawieniem typowym dla RS.

W kabinie nowego Audi RS 4 Avant uwagę zwracają: sportowe fotele, sportowa kierownica spłaszczona u dołu, wirtualny kokpit z zegarami wyświetlanymi na ekranie, podświetlane listwy progowe.

Foto: Audi / Auto Świat
Audi RS 4 Avant – kokpit

Dostępne są też pakiety stylistyczne pozwalające indywidualnie przyozdobić kokpit auta.