W tekście i na zdjęciach umieszczono linki reklamowe naszego partnera

BMW XM – robi wrażenie…

To luksusowy SUV, który wymiarami przyćmiewa konkurencję. Ma 5,1 m długośc i rozstaw osi wynoszący 3,1 m. Charakterystycznym elementem karoserii są potężne "nerki" zwieńczone wąskimi, dwupoziomowymi reflektorami. Ważną rolę w stylistyce odgrywają ostre linie oraz potężny wlot powietrza w przednim zderzaku. Z tyłu pierwsze skrzypce grają cztery końcówki układu wydechowego umieszczone nietypowo jedna nad drugą. Pomiędzy nimi znalazło się miejsce na dyfuzor.

Sprawdź ofertę

BMW XM – bogate wnętrze

Część pasażerska to połączenie tradycji i nowoczesności. Z jednej strony mamy znany już od dawna patent w postaci zwróconej w stronę kierowcy centralnej konsoli, a z drugiej duże ekrany – na 12,3-calowym eksponowane są wskaźniki, a dotykowy wyświetlacz o przekątnej 14,9 cala służy do obsługi urządzeń pokładowych. Ukłonem w stronę estetów są nie tylko materiały wysokiej jakości, lecz także podsufitka z motywem pryzmatów. Samochód ma przestronne wnętrze oraz bagażnik o pojemności 527-1820 l.

Sprawdź ofertę

BMW XM – hybryda nie musi być nudna

BMW XM to hybryda typu plug-in, której układ generuje 653 KM. Taka łączna liczba koni mechanicznych to efekt zastosowania benzynowego silnika o mocy 489 KM oraz 197-konnej jednostki elektrycznej. Wszystko to umożliwia rozpędzenie się do "setki" po 4,3 s, a prędkość maksymalna wynosi 250 km/h. Na pokładzie samochodu znalazła się bateria o pojemności 25,7 kWh (netto). Po naładowaniu jej na 100 proc. w trybie czysto elektrycznym można przejechać maksymalnie 88 km. Podczas jazdy w hybrydowym trybie średnie spalanie pojazdu ma wynosić 1,5 l/100 km.

Sprawdź ofertę