Celem kampanii jest motywowanie ludzi w każdym wieku o różnorodnych zdolnościach i pasjach do tego, aby podążać za swoimi marzeniami mimo przeciwności i trudności napotykanych po drodze.
Ambasadorzy akcji – Joanna Jóźwik i Maciej Kot są przykładami takich osób, w swojej karierze sportowej mieli chwile słabości, załamania, ale potrafili się zmobilizować i osiągnąć wielkie sukcesy.
Inauguracja kampanii zbiegła się w czasie z ogłoszeniem, że firma Bridgestone została Globalnym Partnerem Olimpijskim. Partnerstwo trwać będzie 7 lat, obejmie Zimowe Igrzyska Olimpijskie w Pjongczangu (Korea Płd.) w 2018 r., Igrzyska Olimpijskie w Tokio (Japonia) w 2020 r., Zimowe Igrzyska Olimpijskie w Pekinie (Chiny) w 2022 r. oraz Igrzyska Olimpijskie w Paryżu (Francja) w 2024 r.
Na konferencji dot. partnerstwa olimpijskiego Bridgestone obecni byli: Radosław Bółkowski – prezes Bridgestone w rejonie Europy Wsch., Andrzej Kraśnicki – prezes Polskiego Komitetu Olimpijskiego, a także Irena Szewińska – siedmiokrotna medalistka olimpijska, członkini MKOL.