Premiera nowego znaku firmowego Cadillaca ma odbyć się podczas sierpniowego spotkania najwspanialszych pojazdów i konkursu elegancji w kalifornijskim Pebble Beach. Designerzy zdecydowali się na wersję bez wieńca laurowego.

W swojej 111 letniej tradycji Cadillac zmieniał swoje logo cztery razy. Jednym z tradycyjnych jego elementów był wieniec laurowy. Miały go samochody produkowane w pierwszych latach istnienia marki Cadillac, ale od lat czterdziestych do osiemdziesiątych ten element zniknął. Obecne logo pojawiło się w 1999 roku.

Najnowsze logo, które poznamy za kilka tygodni, już nie będzie miało wieńca laurowego, co jest także efektem głosów użytkowników tej marki. Wielu z nich uważa, że taki element jest już przestarzały.

Według nieoficjalnych informacji nowe logo ma być jednolite i nowoczesne, a jednocześnie odpowiadające obecnemu stylowi luksusowej marki. Pierwsze samochody marki Cadillac z nowym logo pojawią się w roku modelowym 2015.