Chińscy klienci cenią luksus. Auta miejscowej produkcji kupuje klasa średnia, a naprawdę bogaci jeżdżą luksusowymi Mercedesami, BMW, Audi, no i oczywiście Lexusami.
Hybrydowy CT 200h to najmniejszy model w gamie Lexusa. Miał premierę w marcu 2010 roku, ma więc zaledwie 3,5 roku. Ale lifting zawsze dobrze służy sprzedaży, więc Lexus delikatnie odnowił swój hybrydowy model.
Jakie zmiany wprowadzono? Zmieniono nieco kształt chłodnicy, inne są 16- oraz 17-calowe felgi aluminiowe, tylny zderzak jest w środkowej części czarny, a lampy tylne mają kształt litery L. Wnętrze też odświerzono, zastosowano lepsze materiały wykończeniowe, a kierownicę „pożyczono" z modelu IS.
Największe zmiany zauważyć można w sportowej odmianie F Sport. Ta wersja ma spoiler dachowy, specjalny wzór 17-calowych felg, aluminiowe nakładki na pedały oraz zarezerwowany tylko dla F Sport kolor biały.
We wszystkich wersjach CT 200h zastosowano zmienione zawieszenie gwarantujące większy komfort jazdy, wyciszono także kabinę.
Lexus CT 200h po face liftingu w Europie zostanie zaprezentowany w I kwartale 2014 roku. Do salonów Lexusa trafi po marcowym salonie samochodowym w Genewie.