W muzeum, ulokowanym w odbudowanej ponadstuletniej zajezdni tramwajowej na krakowskim Kazimierzu, zaprezentowanych zostanie 20 Fiatów 125p w różnych wersjach. Jak zapowiadają organizatorzy: „zwiedzający zostaną zabrani w podróż w czasie – przejdą drogę od marzeń o Fiacie 125p, przez kupno auta, aż po rozkosze i trudy użytkowania".
Zwiedzający dowiedzą się, ile kosztował Fiat 125p i jak można było go zdobyć (w PRL-u samochodów i innych dóbr nie kupowało się, tylko zdobywało), co to były talony na samochody i kto mógł je dostać, kto jeździł tym samochodem, jak był wykorzystywany w propagandzie sukcesu, jak zdobywano do niego części i jak serwisowano.
Przypomnijmy, że umowę licencyjną na produkcję Fiata 125 podpisano w grudniu 1965 r. Montaż pierwszych egzemplarzy rozpoczęto w warszawskiej FSO 28 listopada 1967 r. Produkcja Fiata 125p (od 1983 r. po wygaśnięciu licencji – FSO 125p) trwała 24 lata do 1991 r. W sumie wyprodukowano 1 445 699 egz. Fiata 125p.
Muzeum Inżynierii Miejskiej mieści się w Krakowie przy ul. św. Wawrzyńca 15. Czynne jest od wtorku do niedzieli.