Nowa Insignia Sports Tourer cechuje się nie tylko bardziej eleganckim i dynamicznym wyglądem, ma być również bardziej praktyczna od dotychczasowego modelu. Samochód stał się większy, więc zaoferuje przestronniejsze wnętrze dla pasażerów i więcej miejsca dla ich bagaży. Jednocześnie inżynierowie zadbali, by auto było lżejsze, co poprawi jego własności jezdne i obniży zużycie paliwa. Masa własna drugiej generacji modelu może być nawet o 200 kg niższa od poprzednika (w zależności od zespołu napędowego i wersji wyposażenia).
Wróćmy do możliwości transportowych nowego kombi Opla. Bagażnik jest o 97 milimetrów dłuższy w porównaniu z poprzednikiem - po złożeniu tylnych siedzeń mierzy 2005 mm. Jego maksymalna pojemność wynosi 1640 litrów (o ponad 100 litrów więcej). Niestety, jeszcze nie wiemy jaka jest jego pojemność standardowa...
Opel Insignia Sports Tourer - nadal wiele niewiadomych
Niemiecki producent z Russelsheim jest również małomówny na temat gamy silnikowej nowej Insignii. Wiemy tylko, że auto będzie dostępne z turbodoładowanymi silnikami benzynowymi i wysokoprężnymi oraz, że w ofercie znajdzie się absolutna nowość w Oplu – ośmiobiegowa przekładnia automatyczna. Początkowo będzie ona montowana wyłącznie w samochodach z napędem na wszystkie koła.
Flagowe kombi Opla będzie można wyposażyć we wszystkie najnowsze rozwiązania i gadżety, takie jak: bezdotykowe otwieranie klapy bagażnika ruchem stopy pod zderzakiem, system multimedialny IntelliLink z interfejsami Apple CarPlay i Android Auto, osobisty opiekun kierowcy Opel OnStar, reflektory matrycowe IntelliLux LED®, adaptacyjny układ zawieszenia FlexRide, kamera 360 stopni, wyświetlacz Head-up, adaptacyjny tempomat, zestaw siatek i uchwytów do bagażnika FlexOrganizer, asystent pasa ruchu z automatyczną korektą toru jazdy czy system ostrzegania o pojeździe zbliżającym się z tyłu.
Przyjmowanie zamówień na Insignię Sports Tourer rozpocznie się już pod koniec lutego, więc już niebawem poznamy cennik nowej generacji flagowego modelu Opla.
Nowa Insignia Sports Tourer cechuje się nie tylko bardziej eleganckim i dynamicznym wyglądem, ma być również bardziej praktyczna od dotychczasowego modelu.
Samochód stał się większy, więc zaoferuje przestronniejsze wnętrze dla pasażerów i więcej miejsca dla ich bagaży. Jednocześnie inżynierowie zadbali, by auto było lżejsze.
Elegancka deska rozdzielcza insiprowana tą z mniejszej Astry.
Bagażnik jest o 97 milimetrów dłuższy w porównaniu z poprzednikiem - po złożeniu tylnych siedzeń mierzy 2005 mm. Jego maksymalna pojemność wynosi 1640 litrów (o ponad 100 litrów więcej).