Duże zmiany wprowadzono w przedniej części pojazdu – Korando ma teraz nową maskownicę oraz reflektory. Światła do jazdy dziennej składają się z 11 lamp LED. Z tyłu odnowionego Korando uwagę zwracają dwukolorowo pomalowany zderzak oraz podwójna końcówka rury wydechowej.

Nowy Korando osadzony jest na 18-calowych felgach z oponami 225/55. To w najwyższej wersji wyposażenia. Niższe mają felgi 16-calowe z oponami 215/65 lub 17-calowe z oponami 225/60.

We wnętrzu zmieniono kierownicę z przyciskami do sterowania radiem i tempomatem. Nowe są też zegary na desce rozdzielczej. Na desce znalazł się także 7-calowy ekran. Nowe Korando oferuje 5 foteli – totel kierowcy ma regulację 6-stopniową oraz możliwość wentylacji, tylne są odchylane i podgrzewane.

Korando ma napęd na 4 koła, do wyboru są dwie skrzynie 6-biegowe (ręczna lub automatyczna). W odnowionym Korando oferowane są do wyboru 2 silniki: Turbodiesel 2,2 litra o mocy 178 KM oraz 2-litrowy motor benzynowy o mocy 150 KM. Z bogatego wyposażenia warto wymienić: odmrażacz przednich wycieraczek, nawigację TomTom, tempomat, szyberdach, gniazda 12 V.