Najnowsza generacja Hondy Civic po dwóch latach doczekała się technicznego faceliftingu. Zmodyfikowano najbardziej krytykowany element tego modelu, czyli układ kierowniczy. Nowy jest system wspomagania, a także przednie i tylne zawieszenie. Dzięki temu uzyskano lepsze prowadzenie i utrzymanie kierunku jazdy na zakrętach.
Nadwozie przeszło jedynie zmiany kosmetyczne. Dotyczą one tylnych świateł zespolonych, miejsca mocowania tablicy rejestracyjnej, listwy na pokrywie bagażnika i nowego kształtu dyfuzora oraz przedniego grila. Zmienił się także design 17-calowych obręczy kół z metali lekkich.
Producent przygotował również cały szereg systemów mających wpływ na bezpieczeństwo podróżnych jak m.in. ostrzeganie o zmianie pasa ruchu, rozpoznawanie znaków drogowych, ostrzeganie o możliwości kolizji, automatyczne przełączanie świateł drogowych, ostrzeganie o wyprzedzających pojazdach oraz system aktywnego hamowania w ruchu miejskim.