Ogłoszone niedawno wyniki sprzedaży samochodów w Europie nie są optymistyczne. Branża wprowadziła na rynek najmniej aut od 17 lat. Ale czy firmy nie są same sobie winne?
Globalny kryzys ekonomiczny jest bez wątpienia powodem ciężkiej zapaści, w jakiej znajduje się rynek motoryzacyjny.
Już kolejny rok producenci nie odnotują zysku, co nie napawa optymizmem. Ale trzeba sobie powiedzieć, że nie są bez winy. O ile bowiem można zrozumieć, że są niszowe modele, które nie przynoszą firmom zysku, to o czym świadczy sytuacja, w której model niedrogi, popularny i mający być siłą napędową marki, jest równocześnie modelem przynoszącym stratę?
Nad statystykami pochyliła się redakcja "The Economist" i opublikowała szokujące dane. Oto dziesięć samochodów, które w ostatnich latach przyniosły największe straty ich producentom. Zapraszamy do galerii zdjęć.