Zarobienie pierwszego miliona jest symbolicznym marzeniem wszystkich młodych przedsiębiorców. Udaje się to nielicznym, ale jest to możliwe. Do sukcesu potrzebny jest dobry pomysł, dużo ciężkiej pracy oraz… odrobina szczęścia.

Łukasz Misiukanis nad stworzeniem agencji social media Socializer pracował pół roku. W tym czasie badał rynek, dużo czytał, testował i planował. Staranne przygotowanie i właściwa ocena potencjału mediów społecznościowych zaowocowały stworzeniem największej agencji w Polsce. Obecnie jego notowana na warszawskiej giełdzie firma wyceniana jest na 35 mln zł, a Misiukanis szykuje się do podboju zachodnich rynków.

Arek Skuza na pomysł stworzenia technologii odczytywania obrazu, za pomocą której nasz smartfon jest w stanie rozpoznać produkty ze sklepowych półek i stron gazet, wpadł przebywając w USA. Po powrocie założył firmę iTraff. Jej zespołowi stworzenie właściwej technologii zajęło dwa lata. W tym czasie Skuza zdobywał zaufanie i pieniądze inwestorów. Sukces iTraff pokazuje, że było warto. Arek Skuza dostarcza swoją technologię ponad 2 tysiącom firm, ma realne perspektywy osiągnięcia silnej globalnej pozycji, a jego produkt ma szanse trafić na wyposażenie dronów.

Więcej historii młodych przedsiębiorców, którzy osiągnęli sukces, można przeczytać w nowym numerze „Pierwszego Miliona” oraz nowym serwisie PierwszyMilion.Forbes.pl.

„Pierwszy Milion” jest dla tych, którzy myślą o własnym biznesie, oraz tych, którzy chcą rozwinąć już istniejący. Dlatego na wielu przykładach przedstawia debiutujące i sprawdzone pomysły na biznes, starając się inspirować, wskazywać drogę oraz istniejące trendy.

„Pierwszy Milion” radzi, jak prowadzić własną firmę, skąd wziąć pieniądze na jej rozwój i jak osiągnąć sukces. Na nowej stronie internetowej oferuje historie biznesów, porady, komentarze, materiały wideo i rankingi najlepszych pomysłów na biznes. To miejsce dla ludzi z pasją, którzy chcą zarobić na niej swój pierwszy milion.