Nie jest dla nikogo niespodzianka, iż wyścigowy Citroën C-Elysée znacznie różni się od taniego sedana o tej samej nazwie. Wersja wyścigowa napędzana jest czterocylindrowym silnikiem z turbodoładowaniem o pojemności skokowej 1.6 l i mocy 385 KM oraz maksymalnym momencie obrotowym 400 Nm. Współpracuje z sześciostopniową przekładnią sekwencyjną.

Jak wiadomo, dziewięciokrotny rajdowy mistrz świata Sebastien Loeb, otrzymał do towarzystwa trzykrotnego mistrza świata Yvana Mullera, który jeszcze w tym sezonie walczy o kolejny tytuł za kierownica Chevroleta Cruze.

Loeb z Mullerem testowali już wyścigowego C-Elysée na francuskim torze Circuit du Castellet, na którym do 1990 roku organizowano Grand Prix Francji F1.

Zapewne obaj ci kierowcy są w stanie nowym samochodem walczyć o najwyższe laury.