Ponad 8 tysięcy nowych opinii oraz średnia ocen na poziomie 4,88 zapewniły Gmoto.pl pozycję lidera kategorii „Motoryzacja" w rankingu Opineo 2019. Gmoto.pl to jeden z najlepiej wyposażonych sklepów z częściami motocyklowymi w Polsce – można tu znaleźć ponad 90 tysięcy części do ponad 100 marek motocykli – zarówno współczesnych, jak i zabytkowych.

Opinie klientów Gmoto.pl w Opineo są niezwykle entuzjastyczne: „Zgodnie z opisem i szybko, towar bardzo dobrze zapakowany.” „To mój kolejny zakup w Gmoto.pl i zawsze na najwyższym poziomie.” „Ekspresowa wysyłka, profesjonalnie zapakowana paczka, super. Polecam!!!!” Nie dziwi więc fakt, że na pozycji lidera kategorii Gmoto.pl staje po raz kolejny, a wskaźnik poleceń sięga 99%.

Foto: Opineo

Drugą notę w tegorocznym rankingu dostał Hamulcesklep.pl. Wąska specjalizacja oraz fakt, że sklep został założony przez mechaników samochodowych specjalizujących się w naprawie układów hamulcowych, budzą ogromne zaufanie u klientów. W ostatnim okresie Hamulcesklep.pl dostał ponad 2 tysiące nowych opinii utrzymując średnią ocen na poziomie 4,96. Co więcej 100% kupujących poleciłoby ten sklep znajomym.

Z ponad 2 tysiącami nowych opinii oraz średnią ocen 4,86 podium zamyka sprzedawca o znacznie szerszym asortymencie: iParts.pl. iParts.pl to ponad 2 miliony części do aut osobowych, terenowych, sportowych i dostawczych. To także atrakcyjne ceny i świetne promocje. Klient dostanie tu nie tylko profesjonalną obsługę, ale też wsparcie w znalezieniu dobrego mechanika oraz liczne porady w sekcji artykuły i poradniki.

Na miejsce w pierwszej dziesiątce kategorii zapracowali sobie także Grene.pl, e-autoparts.pl, Strefakierowcy.pl, Newstyling.pl, Sklepmoto.eu, Boxcars.pl oraz Akumeo.pl.

Ranking Opineo to zestawienie najlepiej i najczęściej ocenianych e-sklepów. Recenzując sklep na platformie Opineo, klienci oceniają szybkość realizacji zamówienia, jakość obsługi klienta oraz sposób zapakowania przesyłki. Deklarują także, czy poleciliby dany sklep znajomym, czy nie.

Siła opinii konsumenckich jest potężna i ma wielkie znaczenie dla e-sklepów. - Jeden niezadowolony klient opowie o swoich negatywnych doświadczeniach dziesięciu innym osobom. Klient zadowolony najczęściej milczy. My dajemy mu narzędzia do dzielenia się pozytywnymi opiniami tak, by inni kupujący wiedzieli, w których e-sklepach warto robić zakupy - mówi Łukasz Jędrzejak, kierujący serwisem Opineo.

Partnerem merytorycznym rankingu Opineo.pl jest firma badawcza Nielsen. Raport dostępny jest tutaj - https://ranking.opineo.pl