To już szósta generacja Elantry – jednego z najpopularniejszych modeli Hyundaia, sprzedawanego od 25 lat. Auto wyróżnia się nową, atrakcyjną stylizacją nadwozia oraz przeprojektowanym, bardziej komfortowym, wnętrzem.
Kompaktowy sedan stał się o 20 mm dłuższy (4570 mm) i o 25 mm szerszy (1800 mm) w porównaniu z poprzednikiem. Efektem jest bardzo przestronna kabina. Hyundai przekonuje, że ilość miejsca w Elantrze odpowiada modelom pozycjonowanym o segment wyżej. Bagażnik ma pojemność 458 litrów.
Gama jednostek napędowych składać się będzie z silnika benzynowego i wysokoprężnego. Oba mają pojemność 1,6 litra. Wolnossący benzyniak generuje 128 KM i za dopłatą może współpracować z automatyczną skrzynią biegów. Turbodiesel ma moc 136 KM. W tym przypadku na życzenie napęd może być przenoszony poprzez dwusprzęgłową siedmiostopniowa skrzynię biegów. W zależności od wybranej wersji silnikowej, Hyundai Elantra przyspiesza od 0 do 100 km/h w czasie 11,6-10,1 sekundy. Prędkość maksymalna wynosi od 190 do 200 km/h.
Klienci, którzy zdecydują się na przedpremierowy zakup nowej Elantry, mają możliwość skorzystania ze specjalnej oferty opartej na trzech korzyściach: upuście finansowym, dedykowanym dla tego modelu kredycie oraz premii za odkup użytkowanego dotychczas samochodu.
Do wyboru są cztery wersje wyposażenia. Bazowy poziom Classic Plus m.in. obejmuje: komplet poduszek bezpieczeństwa, systemy kontroli trakcji i stabilizacji pojazdu, przednie i tylne szyby sterowane elektrycznie, manualną klimatyzację, kierownicę i gałkę dźwigni zmiany biegów wykończone skórą, tylne czujniki parkowania, centralny zamek z pilotem, komputer pokładowy oraz radioodtwarzacz CD/MP3 ze sterowaniem z kierownicy.
Ponadto na liście wyposażenia opcjonalnego znajdują się: podgrzewane przednie fotele i kierownica, światła do jazdy dziennej i tylne w technologii LED, pięciocalowy ekran dotykowy, kolorowy ekran komputera pokładowego pomiędzy zegarami, 17-calowe felgi aluminiowe, dostęp bezkluczykowy, automatycznie otwierana klapa bagażnika, system monitorowania martwego pola oraz układ ostrzegania przed ruchem poprzecznym podczas wyjeżdżania tyłem z miejsca parkingowego.
Silnik/wersja | Classic Plus | Comfort | Style | Premium |
1.6 MPI 128 KM 6MT | 67 900 zł | 76 900 zł | 83 400 zł | 89 900 zł |
1.6 MPI 128 KM 6AT | 72 400 zł | 81 400 zł | 87 900 zł | 94 400 zł |
1.6 CRDi 136 KM 6MT | 79 900 zł | 88 900 zł | 95 400 zł | 101 900 zł |
1.6 CRDi 136 KM 7DCT | 85 900 zł | 94 900 zł | 101 400 zł | 107 900 zł |
.