Już pierwszego dnia koreańscy dilerzy przyjęli 3500 zamówień na nowego Hyundaia Genesis, co potwierdza duże zainteresowanie tym luksusowym modelem. Hyundai w 2014 roku zamierza sprzedać 62 tys. egzemplarzy, z czego 30 tys. przeznaczonych ma być na eksport.
Nowy Hyundai Genesis ma długość 4990 mm i rozstaw osi 3010 mm (+70 w porównaniu z poprzednią generacją) i zapewne będzie odbierał klientów nie tylko w klasie średniej, ale również w segmencie premiowych pięciometrowych sedanów.
Jedną z nowości jest napęd na cztery koła HTRAC. W ofercie znajdą się sześcio- i ośmiocylindrowe silniki o pojemności skokowej od 3.0 do 5.0 litra. Najmocniejszy z nich 5.0 V8 GDI ma moc 424 KM i maksymalny moment obrotowy 519 Nm.
Na pokładzie zamontowano najnowocześniejsze systemy mające wpływ na bezpieczeństwo jazdy. Jednym z nich jest adaptacyjny tempomat ACSS, który łączy radar z sensorami i kamerami i potrafi spowodować zmniejszenie prędkości auta, a nawet doprowadzić do ostatecznego zatrzymania. Kolejnym praktycznym urządzeniem jest system martwego pola (BSD), asystent pasa ruchu, system rozpoznawania znaków drogowych oraz kamera cofania i system automatycznego parkowania, a także head-display.
Pierwsze Hyundaie Genesis najnowszej generacji pojawią się w europejskiej sieci sprzedaży w połowie 2014 roku. Nalezy mieć nadzieję, iż ten model trafi równiez do oferty polskiego importera.
Na pokładzie zamontowano najnowoczesniejsze systemy mające wpływ na bezpieczeństwo jazdy. Jednym z nich jest adaptacyjny tempomat ACSS, który łączy radar z sensorami i kamerami i potrafi spowodować zmniejszenie prędkości auta, a nawet doprowadzić do ostatecznego zatrzymania. Kolejnym praktycznym urządzeniem jest system martwego pola (BSD), asystent pasa ruchu, system rozpoznawania znaków drogowych oraz kamera cofania i system automatycznego parkowania, a także head-display.
Konstruktorzy zadbali o duży komfort pasażerów.
Na tylnych siedzeniach nowy Hyundai Genesis zapewnia duży komfort jazdy.
Nowy Hyundai Genesis ma długość 4990 mm i rozstaw osi 3010 mm (+70 w porównaniu z poprzednią generacją) i zapewne będzie odbierał klientów nie tylko w klasie średniej, ale również w segmencie premiowych pięciometrowych sedanów.
Jedną z nowości jest napęd na cztery koła HTRAC. W ofercie znajdą się sześcio- i ośmiocylindrowe silniki o pojemności skokowej od 3.0 do 5.0 litra. Najmocniejszy z nich 5.0 V8 GDI ma moc 424 KM i maksymalny moment obrotowy 519 Nm.
Pierwsze Hyundaie Genesis najnowszej generacji pojawią się w europejskiej sieci sprzedaży w połowie 2014 roku.