Zmiany dotyczą przede wszystkim przedniej części nadwozia. Nowością są przednie reflektory i rezygnacja z dotychczas montowanych podwójnych (część okrągła). Jest też pasek diod do jazdy dziennej. Pokrywa silnika i atrapa wlotu powietrza chłodnicy upodobniły się do najnowszych modeli – Rapid, Octavia i Superb. Zmienił się też przedni zderzak. Tylne światła zespolone otrzymały diody.

Nabywca będzie miał obecnie do wyboru dwie wersje tego samochodu. Pierwsza tzw. miejska, która będzie wyróżniała się całkowicie pomalowanym nadwoziem (bez czarnych elementów). Natomiast druga otrzyma czarne i szare elementy nadające jej charakter terenowego auta. W ofercie znajdą się cztery nowe barwy nadwozia, nowa kierownica i cztery nowe wzory kół z metali lekkich.

Yeti jako pierwsza Škoda otrzyma tylną kamerę parkowania. Za dopłatą będzie też dostępny system bezkluczykowy, który znamy już z innych modeli tej marki. Bez zmian pozostanie oferta jednostek napędowych. Od 1.2 TSI i 1.6 TDI CR az do 2.0 TDI o mocy 170 KM. Ten ostatni silnik będzie dostępny z napędem na cztery koła i przekładnią DSG. Nowością będzie natomiast dołączenie do oferty przekładni DSG z silnikiem 1.6 TDI CR i napędem przednich kół. Wersje z napędem na cztery koła otrzymają Haldex 5. generacji.