Nowy 208 oferowany jest wyłącznie z pięciodrzwiowym nadwoziem. Gama silnikowa zaczyna się od trzycylindrowego benzyniaka 1.2 o mocy 75 KM (tylko z manualną skrzynią). W takiej postaci samochód osiąga "setkę" po 13,2 s, a maksymalnie można nim jechać 174 km/h.
Kolejna odmiana tego silnika ma moc 102 KM i w przypadku wersji z manualną skrzynią 100 km/h uzyskuje się po 9,9 s, a w aucie z automatyczną, 8-stopniową skrzynią po 10,8 s.
Nie jest to jeszcze kres możliwości benzyniaka 1.2, bowiem w sprzedaży jest jeszcze jego 130-konna wersja. W tej postaci samochód będzie odpowiadał kierowcom, którzy nawet maluchem podróżują poza miastem. Dzięki przyspieszeniu do setki po 8,7 s auto powinno poradzić sobie w takich warunkach.
Peugeot 208 – także z dieslem
Peugeot 208 dostępny będzie również ze 102-konnym dieslem. W tym przypadku przyspieszenie do setki po 10,2 s jest mniej ważne niż spalanie. Producent obiecuje, że średnio auto będzie potrzebowało 4,1 l/100 km.
Peugeot 208 dostępny jest z czterema specyfikacjami: Like, Active, Allure oraz usportowionej GT Line. Już w standardzie bazowej odmiany mamy: 6 airbagów, ESP, Peugeot i-Cockpit z 5-calowym ekranem, manualną klimatyzację, elektrycznie sterowane przednie szyby i lusterka (podgrzewane) oraz Bluetooth.
Na polskim rynku samochód będzie dostępny w finansowaniu Perfect Drive z ratą już od 399 zł netto miesięcznie. Dotyczy to umowy leasingowej zawartej na 36 miesięcy, przy wpłacie własnej wynoszącej 20 proc. wartości auta i przy rocznym przebiegu 20 tys. km.
Silnik/wersja wyposażeniowa | Like | Active | Allure | GT Line |
Benzyna | ||||
1.2 PureTech 75 S&S M5 | 53 900 zł | 57 900 zł | 66 900 zł | – |
1.2 PureTech 100 S&S M6 | – | 63 400 zł | 72 400 zł | 80 900 zł |
1.2 PureTech 100 S&S EAT8 | – | 71 400 zł | 80 400 zł | 88 900 zł |
1.2 PureTech 130 S&S EAT8 | – | – | 86 700 zł | 95 200 zł |
Diesel | ||||
1.5 BlueHDi 100 S&S M6 | 67 900 zł | 71 900 zł | 80 900 zł | 89 400 zł |