Honda Civic Tourer jest o 25 cm dłuższa od hatchbacka i ma przedział bagażowy o pojemności ponad 600 l. W kwestii silników zapewne niewiele się zmieni. Do wyboru będą dwa benzyniaki (100 i 142 KM) oraz dwa diesle (120 i 150 KM).

Jak jeździ Civic kombi

Modyfikacjom poddano natomiast układ jezdny. Na tylnej osi zastosowano adaptacyjne zawieszenie, pracujące w 3 trybach włączanych za pomocą przełącznika i mające za zadanie skompensowanie wpływu obciążenia auta.

Już pierwsze kilometry jazdy małym, ale mocnym, 120-konnym dieslem potwierdzają przydatność modyfikacji. Kombi dobrze trzyma się drogii nie traci przy tym komfortu, układ kierowniczy działa precyzyjnie i sprawnie dostarcza informacji zwrotnej.

Dzięki temu Civic Tourer jest nie tylko wygodnym środkiem transportu na długie autostradowe trasy, lecz także dynamicznym autem, którym z przyjemnością przemierza się kręte odcinki lokalnych dróg.

Zobacz, nasz test Hondy Civic 4d

Honda Civic kombi - czy warto kupić?

Więcej miejsca dla dzieci i na wakacyjny bagaż niż w hatchbacku, do tego stylistyka pozbawiona prowokacyjnych akcentów i układ jezdny znakomicie nadający się na długie trasy – Tourer przekonuje jako samochód rodzinny, ale nie zrezygnowano w nim z charakterystycznego dla Hondy sportowego zacięcia.

Civic kombi - pierwsze wrażenie

  • Plusy: Duży, więcej miejsca nad głową i nareszciedobra widoczność w lusterku wstecznym.Minusy: Niewygodny sposób składania tylnej kanapy, ograniczony wybór silników.