W salonach dilerów Porsche dostępne będą dwie „911-tki": Carrera GTS – z napędem na tylne koła - i mocniejsza Carrera 4 GTS – z napędem na 4 koła. Obie odmiany dostępne będą w wariatach nadwoziowych coupe i cabrio. Piąta odmiana GTS-a to „911-tka" Targa 4 z napędem na obie osie.
Pod maską nowych „911-tek" GTS znajdzie się silnik 6-cylindrowy turbo (oczywiście bokser) o pojemności 3 litrów i mocy 450 KM. Nowy silnik jest mocniejszy o 30 KM od tego, który pracuje w 911 Carrera S i o 20 KM od poprzedniej wersji GTS.
Do wyboru dwie skrzynie: manualna, 7-biegowa, lub automatyczna, dwusprzęgłowa PDK. Standardowo wszystkie modele GTS wyposażone są w układ Porsche Active Suspension Management. PASM jest elektronicznym systemem kontroli siły tłumienia. Zapewnia stałe dostosowywanie charakterystyk poszczególnych amortyzatorów do aktualnego stanu drogi i stylu jazdy kierowcy.
Wszystkie modele GTS osiągają prędkość maksymalną przekraczającą 300 km/h. Najszybsze jest coupé z manualną skrzynią biegów i napędem na tylne koła – rozpędza się do 312 km/h. Najszybsze w palecie Porsche 911 Carrera 4 GTS Coupé – z przekładnią automatyczną PDK i pakietem Sport Chrono przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3,6 s.
Wersje 911 GTS bazują na nadwoziu czteronapędowym – mają 1852 mm szerokości. Można je rozpoznać po nowym przednim zderzaku i zmienionym pasie przednim. Z tyłu – charakterystyczne umieszczone centralnie podwójne końcówki sportowego układu wydechowego. Wariaty z napędem na 4 koła mają z tyłu między lampami czarny pas, a odmiany z napędem na tył – pas podświetlany. Porsche 911 GTS osadzane są na 20-calowych alufelgach w kolorze czarnym (z centralną śrubą).
Ceny Porsche 911 GTS:
911 Carrera GTS Coupe – 617 220 zł
911 Carrera GTS Cabriolet – 680 520 PLN
911 Carrera 4 GTS Coupé – 652 650 PLN
911 Carrera 4 GTS Cabriolet – 715 950 PLN
911 Targa 4 GTS – 715 950 PLN