Sébastien Loeb jest coraz bliżej zdobycia czwartego z rzędu tytułu Mistrza Świata. Jadący w Citroënie C4 WRC wraz z Danielem Eleną lider klasyfikacji, zajmuje po pierwszy dniu zmagań w Walii trzecią pozycję. Zajęcie miejsca w pierwszej piątce gwarantuje Francuzowi sukces.
Pierwszy etap był popisem załóg w samochodach Ford Focus RS WRC. Zdecydowanie najszybsi byli Mikko Hirvonen i Jarmo Lehtinen. Wynikało to jednak z taktyki - Finowie zapowiedzieli, że będą starali sie maksymalnie pomagać swoim rodakom i kolegom z teamu - Marcus Grönholm i Timo Rautiainen mają bowiem jeszcze teoretyczne szanse na wygranie rywalizacji 2007. Muszą jednak wywalczyć w Walii pierwsze miejsce i czekać na błąd rywali.
Drugi etap zapowiada kolejne emocje, bowiem warunki podczas rajdu zawsze były nieprzewidywalne. Już wczorajsze zmagania potwierdziły, że pogoda i nawierzchnia zmienia się ekstremalnie w krótkim czasie. Podczas ostatniego odcinka bardzo dobre czasy osiągali zawedonicy jadący z dalekimi numerami startowymi, podczas gdy ci najmocniejsi zmagali się z mgłą deszczem, starając się utrzymać na drodze...
Różnice w czołówce porobiły się więc już spore. Skład pierwszej dziesiątki nie dziwi, choć brakuje w niej kilku "etatowych bywalców". Jari - Matti Latvala powraca korzystając z systemu Superally.
Jeśli chodzi o Polaków, to wszystkie trzy startujące załogi zmagały się z przeciwnościami, zarówno drogowymi, pogodowymi, jak też technicznymi. Etap ukończyły na stosunkowo wysokich pozycjach, choć z ogromną stratą doi najlepszych.
Michał Sołowow i Maciek Baran nie wystartują do drugiego etapu Wales Rally GB. W aucie załogi Fiat Cersanit Rally Team'u uszkodzeniu uległ silnik.
- Warunki były naprawdę bardzo trudne - mówi Maciek Baran. Na odcinkach specjalnych bardzo szybko pojawiły się głębokie koleiny, które przy padającym deszczu wypełniły się wodą. Początkowo myśleliśmy, że to właśnie z powodu zalania wodą silnik przerywa, jednak na ostatnim serwisie okazało się, że to znacznie poważniejsza awaria. Po dokładnych oględzinach znaleziono przyczynę: w jednym z cylindrów drastycznie spadło sprężanie. Tego nie dało się naprawić podczas 45-minutowego serwisu, wobec czego musieliśmy się wycofać z zawodów.
Leszek Kuzaj i Craig Parry (Subaru Impreza WRX STi) wciąż walczą, choć do punktowanego miejsca w klasie mają dość daleko. Michał Kościuszko i Maciej Szczepaniak w debiucie w Mistrzostwach Świata w Fiacie Punto Super 2000 spisują się bardzo dzielnie. Zobaczymy jak się naszym zalogom będzie wiodło dzisiaj...
A drugi etap to 504,50 kilometrów, w tym 7 OS (4 różne) o łącznej długości 104,48 km: OS7: Crychan 1 (19,56 km); OS8: Epynt 1 (13,76 km); OS9: Halfway 1 (18,37 km); OS10: Crychan 2; OS11: Epynt 2; OS12: Halfway 2; OS13: Superoes w Cardiff (1,10 km). Ostatni samochód w parc fermé o 24:00.
Załogi są w drodze na start do pierwszego dzisiejszego odcinka specjalnego.
Siódmy odcinek specjalny - Crychan 1 (19,56 km)
Pierwszą próbę wygrał Jari - Matti Latvala, który był bardzo niezadowolony z faktu, że nie ukończył wczorajszego etapu. Marcus Grönholm wygrał z Sébastienem Loebem, dość spokojnie rozpoczął etap Mikko Hirvonen.
Ale Sébastien ma znów powody do zadowolenia. "Odskoczył" bowiem Petterowi Solbergowi - dzieli ich obecnie minuta i Norweg przestał zagrażać Francuzowi.
Rywalizacja w czołówce jeszcze się nie skończyła: Chris Atkinson "łyknął" Matthewsa Wilsona. Z kolei Xavier Pons mocno naciska na Manfreda Stohla.
Jeszcze się podzieje...
W PCWRC bez zmian. Liderzy Guy Wilks i Phil Pugh (Mitsubisho Lancer Evo IX) powiększyli nieznacznie przewagę - Gwyndaf Evans i Huw Lewis (Mitsubishi Lancer Evo IX) tracą obecnie 6,2 sekundy. Odcinek wygrali Juho Hānninen i Mikko Markkula (Mitsubishi lancer Evo IX), którzy powiększyli przewagę nad Markiem Higginsem i Martinem Scottem (Mitsubishi Lancer Evo IX).
Leszek Kuzaj i Craig Parry (Subaru Impreza WRX STi) dojechali na dziesiątym miejscy w klasie (23,8 sek. straty) i nadal zajmują trzynastą pozycję (7.51,6 min.).
Wyniki odcinka: Jari-Matti Latvala i Miikka Anttila (Ford Focus WRC 06), Marcus Grönholm i Timo Rautiainen (Ford Focus RS WRC 07 - strata 4,4 sek.), Sébastien Loeb i Daniel Elena (Citroën C4 WRC - 10,5 sek.), Mikko Hirvonen i Jarmo Lehtinen (Ford Focus RS WRC 07 - 12,8 sek.), Daniel Sordo i Marc Marti (Citroën C4 WRC - 15,6 sek.), Xavier Pons i Xavier Amigo (Subaru Impreza WRC 2006 - 15,8 sek.), Chris Atkinson i Glenn Macneall (Subaru Impreza WRC - 17,9 sek.), Henning Solberg i Cato Menkerud (Ford Focus RS WRC 06 - 19,3 sek.), Andreas Mikkelsen i Ora Floena (Ford Focus WRC - 20,4 sek.), Matthew Wilson i Michael Orr (Ford Focus RS WRC 06 - 20,9 sek.), Leszek Kuzaj (1.30,8 min.), Michał Kościuszko (1.36,7 min.).
Klasyfikacja po siedmiu odcinkach specjalnych: 1. Mikko Hirvonen; 2. Marcus Grönholm (31,2 sek.); 3. Sébastien Loeb (55,6 sek.); 4. Petter Solberg (1.59,0 min.); 5. Daniel Sordo (2.40,7 min.); 6. Chris Atkinson (5.07,4.); 7. Matthew Wilson (5.09,4 min.); 8. Manfred Stohl (5.51,2 min.); 9. Xavier Pons (6.00,5 min.); 10. Andreas Mikkelsen (6.49,4 min.); 33. Leszek Kuzaj (18.44,6 min.); 36. Michał Kościuszko (20.02,9 min.).
Ósmy odcinek specjalny - Epynt 1 (13,76 km)
Ponownie zwycięstwo odniósł Jari - Matti Latvala. Wyniki próby są dość wyrównane, jedynym pechowcem był Xavier Pons, który stracił prawie minutę.
Sébastien nieco wolniej, Marcus w tym samym czasie co Mikko. Przyspieszył Dani Sordo.
W pojedynku Chrisa Atkinsona i Matthewa Wilsona lepszy Australijczyk o 2,2 sekundy.
W PCWRC zwyciężył Mark Higgins przed Juho Hānninenem, w klasyfikacji nie zaszły zmiany.
Leszek Kuzaj dojechał na piętnastym miejscu w klasie (21,8 sek.) i nadal jest trzynasty (8.08,6 min.). Nieco wilniejszy od rodaka był Michał Kościuszko.
Wyniki próby: Jari - Matti Latvala, Marcus Grönholm (3,0 sek.), Mikko Hirvonen (3,0 sek.), dani Soedo (4,0 sek.), Sébastien Loeb (8,3 sek.), Petter Solberg (8,6 sek.), Vhris AStkinson (8,8 sek.), Matthew Wilson (11,0 sek.), Mads Østberg i Ole Kristian Unnerud (Subaru Impreza WRC - 13,1 sek.), Andreas Mikkelsen (13,6 sek.), Leszek Kuzaj (1.07,5 min.), Michał Kościuszko (1.15,7 min.).
Klasyfikacja po ośmiu odcinkach specjalnych: 1. Mikko Hirvonen; 2. Marcus Grönholm (31,2 sek.); 3. Sébastien Loeb (1.00,9 min.); 4. Petter Solberg (2.04,6 min.); 5. Daniel Sordo (2,41,7min.); 6. Chris Atkinson (5.13,2 min.); 7. Matthew Wilson (5.17,4 min.); 8. Manfred Stohl (6.02,0 min.); 9. Xavier Pons (6.54,4 min.); 10. Andreas Mikkelsen (7.00,6 min.); 32. Leszek Kuzaj (19.49,1 min.); 35. Michał Kośviuszko (21.15,6 min.).
Dziewiąty odcinek specjalny - Halfway 1 (18,37 km)
Trzecie zwycięstwo w dniu dzisiejszym odniósł Jari - Matti Latvala.
Ostatni odcinek pierwszej pętli drugiego etapu nie zmienił obrazu: Marcus pewnie tuż za swoim kolegą z zespołu Mikko Hirvonenem, z kolei Sébastien bardzo spokojnie i rozważnie, "ubezpieczany" przez Daniego Sordo...
Rajd przypomina więc raczej rozgrywkę szachową...
Nadal zacięcie walczą Chris Atkinson i Matthew Wilson, tym razem szybszy był ten drugi.
W wynikach zabrakło Andreasa Mikkelsena, który stanął na odcinku. Jednak ostatecznie osiągnął metę.
W PCWRC "powtórka z rozrywki" - czyli ponownie Mark Higgins przed Juho Hānninenem. Klasyfikacja nie drgnęła, bowiem różnice były niewielkie.
Guy Wilks ma 7,6 sekundy przewagi nad Gwyndafem Evansem, a Juho Hānninen ma 7,6 sekundy nad Markiem Higginsem.
Leszek Kuzaj i Craig Parry zakończyli pętlę na trzynastym miejscu (9.31,1 min.), po zajęciu siedemnastej pozycji na ostatniej próbie (1.29,9 min.). Przyczyną była przebita opona.
Michał Kościuszko i Maciej Szczepaniak dojechali do mety na 32 miejscu (1.18,6 min.). W rajdzie zajmują 35 pozycję.
Wyniki OS-u: Jari - Matti Latvala, Mikko Hirvonen (2,6 sek.), Marcus Grönholm (4,0 sek.), Dani Sorod (6,1 sek.), Sébastien Loeb (8,2 sek.), Henning Solberg (11,2 sek.), Petter Solberg (11,3 sek.), Matthew Wilson (16,6 sek.), Chris Atkinson (17,7 sek.), Mads Østberg (19,0 sek.)... Michał kościuszko (1.18,6 min.)... Leszek Kuzaj (1.29,9 min.).
Klasyfikacja po dziewięciu odcinkach specjalnych: 1. Mikko Hirvonen; 2. Marcus Grönholm (32,6 sek.); 3. Sébastien Loeb (1.06,5 min.); 4. Petter Solberg (2.13,3 min.); 5. Daniel Sordo (2,45,2min.); 6. Chris Atkinson (5.28,3 min..); 7. Matthew Wilson (5.31,4 min.); 8. Manfred Stohl (6.23,0 min.); 9. Xavier Pons (7.18,8 min.); 10. Jan Kopecký i Filip Schovanek (Skoda Fabia WRC - 8.37,1 min.); 33. Leszek Kuzaj (22.06,8 min.); 35. Michał Kościuszko (22.31,6 min.).
Obecnie załogi udadzą się do Parku Serwisowego w Swansea.
Powiedzieli:
Marcus Grönholm Nie mam najlepszego samopoczucia. Staram się dzisiaj trochę przyspieszać, ale to do niczego nie prowadzi.
Sébastien Loeb: To nie jest żadna zabawa, cały czas kontrolować swoją pozycje. Staram się utrzymywać odpowiednie tempo i jechać spokojnie. Nie mam żadnych problemów.
Mikko Hirvonen: > Dojechałem z kijem wbitym w maskę mojego auta. Tempo jest dobre, ale był to trudny odcinek, dużo nawrotów. Mieliśmy problemy z hamulcem ręcznym.
Jari-Matti Latvala: Rano było doskonale. Dobrze czuję samochód, jazda sprawia mi przyjemność. Opony są perfekcyjne.
Dani Sordo: Dzisiaj są już lepsze warunki niż wczoraj. Pod koniec odcinka nieco straciłem, ale nie za dużo.
Petter Solberg: Staramy się walczyć. Jest trudno, nie mam pełnego przekonania do funkcjonowania auta. Robię co mogę i mam nadzieję na poprawę sytuacji.
Matthew Wilson: Trudno będzie go dogonić Chrisa, bo on jest szybki. Przeżyliśmy jeden denerwujący moment na zakręcie. Pojechałem długim slajdem i ściągnęło nas do rowu.
Chris Atkinson: Samochód nie prowadzi się najlepiej. Nie jestem zaskoczony, że przegrałem odcinek z Matthewem.
H. Solberg: Jest OK. Jadę i sprawdzam inny styl jazdy. Taki test…
Leszek Kuzaj: Przebiłem prawa tylna oponę. Straciłem wszystko, co mogą więcej powiedzieć.
Dziesiąty odcinek specjalny - Crychan 2 (19,56 km)
Sebastien Loeb bardzo spokojnie - zameldował się na mecie z czasem o 1,7 sekundy gorszym niż podczas pierwszego przejazdu próby. Marcus Grönholm było 6,1 sekundy szybszy od Francuza. Jak widać - nic się nie zmienia w scenariuszu kierowcy Citroëna!
Odcinek znów wygrał Jari - Matti Latvala, niepokonany dotychczas w dniu dzisiejszym. Mikko Hirvonen był tym razem nieco wolniejszy od Loeba.
Chris Atkinson raz jeszcze odparł atak Matthewa Wilsona, ale różnica pomiędzy załogami zmalała do... 0,3 sekundy.
Xavier Pons jest coraz bliżej Manfreda Stohla.
Sędziowie zweryfikowali wyniki, różnice pomiędzy zawodnikami zmieniły się...
Guy Wilks ma 7,6 sekundy przewagi nad Gwyndafem Evansem, a Juho Hānninen
W PCWRC zwyciężył Guy Wilks. Drugi był Mark Higgins, a trzeci Gwyndaf Evans. Juho Hānninen stracił sporo sekund i trzecią pozycję na rzecz Marka.
Jedenasta pozycja na OS-ie Leszka Kuzaja (22,0 sek.) nie wystarczyła do awansu - Polak jest nadal trzynasty w klasie (9.53,1 min.).
Michał Kościuszko jest tuż za Leszkiem.
Wyniki: Jari - Matti Latvala, Marcus Grönholm (4,4 sek.), SébastienLoeb (10,5 sek.), Mikko Hirvonen (12,8 sek.), Dani Sordo (15,6 sek.), Xavier Pons (15,8 sek.), Chris Atkinson (17,9 sek.), Henning Solberg (19,3 sek.), Andreas Mikkelsen (20,4 sek.), Matthew Wilson (20,9 sek.)... Leszek Kuzaj (1.26,2 min.)... Michał Kościuszko (1.27,5 min.).
Klasyfikacja po dziesięciu odcinkach specjalnych: 1. Mikko Hirvonen; 2. Marcus Grönholm (31,2 sek.); 3. Sébastien Loeb (1.08,4 min.); 4. Petter Solberg (2.18,1 min.); 5. Daniel Sordo (2.47,8 min.); 6. Chris Atkinson (5.41,8 min..); 7. Matthew Wilson (5.42,1 min.); 8. Manfred Stohl (6.33,8 min.); 9. Xavier Pons (7.26,1 min.); 10. Jan Kopecký oraz Mads Østberg (po 9.02,8 min.); 33. Leszek Kuzaj (23.31,3 min.); 34. Michał Kościuszko (23.57,4 min.).
Jedenasty odcinek specjalny - Epynt 2 (13,76 km)
Próba "przyjaźni" - na mecie niewielkie różnice.
Jari - Matti Latvala jak nawiedzony - nikt nie jest w stanie dziś z nim wygrać!
Dawno już Sébastien Loeb nie dojeżdżał do mety odcinka na dziesiątymmiejscu... Ale tytuł wart jest zdecydowanie więcej!
Trwa pojedynek Chrisa Atkinsona i Matthewa Wilsona. Różnica pomiędzy nimi - poniżej dwóch sekund.
Po raz kolejny w "dziesiątce" nie zmieścił się Manfred Stohl. Bardzo szybko pojechał natomiast Henninmg Solberg.
Mads Østberg samodzielnie objął dziesiątą pozycję, o niespełna trzy sekundy przed Janem Kopeckým.
Klasa PCWRC zaczyna się kurczyć. W wynikach nie ma Gwyndafa Evansa. Odcinek wygrał Mark Higgins, ale liderem jest Guy Wilks.
Leszek Kuzaj dojechał na dziewiątym miejscu i jet jedenasty w klasyfikacji (10.09,2 min.). Michał Kościuszko był tym razem wolniejszy.
Wyniki: Jari - Matti Latvala, Marcus Grönholm (0,9 sek.), Mikko Hirvonen (2,8 sek.), Henning Solberg (5,3 sek.), Dani Sordo (5,9 sek.), Petter Solberg (6,5 sek.), Chris Atkinson (7,2 sek.), Xavier Pons (8,2 sek.), Matthew Wilson (8,8 sek.), Sébastien Loeb (9,0 sek.)... Leszek Kuzaj (1.06,2 min.)... Michał Kościuszko (1.37,7 min.).
Klasyfikacja po jedenstu odcinkach specjalnych: 1. Mikko Hirvonen; 2. Marcus Grönholm (30,3 sek.); 3. Sébastien Loeb (1.14,6 min.); 4. Petter Solberg (2.21,8 min.); 5. Daniel Sordo (2.50,9 min.); 6. Chris Atkinson (5.46,2 min..); 7. Matthew Wilson (5.48,1 min.); 8. Manfred Stohl (6.43,3 min.); 9. Xavier Pons (7.31,5 min.); 10. Mads Østberg (9.15,0 min.); 11. Jan Kopecký(9.17,7 min.); 31. Leszek Kuzaj (24.34,7 min.); 32. Michał Kościuszko (25.32,3 min.).
Dwunasty odcinek specjalny - Halfway 2 (18,37 km)
Niesamowita forma Jari - Matti Latvali! Fin wygrał szósty z rzędu odcinek specjalny i ma już niespełna minutę straty do zajmującego jedenaste miejsce Jana Kopeckýego.
Ostatnia próba drugiej pętli przyniosła pewna niespodziankę w postaci porażki oby kierowców Forda z Sébastienem Loebem.
Chris Atkinson "odskoczył" Matthewowi Wilsonowi.
Sytuacja się praktycznie wyklarowała i jutro zapowiada się "dzień przyjaźni". Ale to jest Walia i tak naprawdę nic nie jest wyjaśnione. Niekiedy ostatnie metry ostatniej próby decydowały o wynikach.
W PCWRC wygrał Guy Wilks umacniając się na prowadzeniu. Drugi był Juho Hānninen, a trzeci Mark Higgins, który w klasyfikacji jest drugi.
Jedynym Polakiem w stawce kierowców jest obecnie Michał Kościuszko.
Wyniki ostatniego odcinka drugiej pętli II etapu: Jari - Matti Latvala, Sébastien Loeb (6,8 sek.), Mikko Hirvonen (6,9 sek.), Chris Atkinson (10,0 sek.), Petter Solberg (12,2 sek.), Marcus Grönholm *12,3 sek.), Matthew Wilson (15,1 sek.), Mads Østberg (18,0 sek.), Manfred Stohl (18,2 sek.).... Michał Kościuszko (2.04,8 min.).
Klasyfikacja po jdwunastu odcinkach specjalnych: 1. Mikko Hirvonen; 2. Marcus Grönholm (35,7 sek.); 3. Sébastien Loeb (1.14,5 min.); 4. Petter Solberg (2.216,1 min.); 5. Daniel Sordo (2.56,2 min.); 6. Chris Atkinson (5.49,3 min..); 7. Matthew Wilson (5.56,3 min.); 8. Manfred Stohl (6.54,6 min.); 9. Xavier Pons (7.44,8 min.); 10. Mads Østberg (9.26,1 min.); 11. Jan Kopecký(9.35,8 min.); 29. Michał Kościuszko (27.30,2 min.).
Dziś jeszcze przed załogami Superoes w Cardiff. Przed zawodnikami - jak już informowaliśmy - trasę przejadą samochody Subaru, którymi startowali niegdyś Colin McRae oraz Richard Burns.
Trzynasty odcinek specjalny - Cardiff (1,1 km)
Marcus Grönholm wygrał Superoes kończący drugi etap Rajdu Wielkiej Brytanii. Oczywiście wyniki tak krótkiej próby nie miały większego znaczenia dla klasyfikacji, a trzynastka dla nikogo z czołówki nie okazała się tym razem pechowa.
Zadowolony był Chris Atkinson, który z natury jest showmenem i lubi takie próby, ale tym razem pojechał precyzyjnie, zwiększając nieznacznie swoją przewagę nad Matthewem Wilsonem. Pojedynek Australijczyka i Brytyjczyka będzie zapewne ozdobą jutrzejszego etapu...
W PCWRC zwycięstwo odnieśli Armindo Araujo i Miguel Ramalho (Mitsubishi Lancer Evo IX). Zdecydowanymi liderami są Guy Wilks i Phil Pugh (Mitsubisho Lancer Evo IX), drugie miejsce zajmują Mark Higgins i Martin Scott (Mitsubishi Lancer Evo IX) ze strata ponad minuty, a trzecie - Juho Hānninen i Mikko Markkula (Mitsubishi Lancer Evo IX) ze stratą niespełna dwudziestu sekund do poprzedników.
Jedyna polska załoga, Michał Kościuszko i Maciej Szczepaniak zajmują po dwóch etapach wysokie, 29 miejsce (27.34,8 min.).
Wyniki ostatniej próby drugiego etapu: Marcus Grönholm, Mikko Hirvonen (0,2 sek.), Petter Solberg (0,4 sek.), Sébastien Loeb (0,5 sek.), Chris Atkinson (0,8 sek.), Dani Sordo (0,9 sek.), Manfred Stohl (1,0 sek.), Federico Villagra i Jorge Perez Companc (Ford Focus RS WRC 06 - 1,7 sek.), Henning Solberg (1,8 sek.), Xavier Pons (1,8 sek.).
Nieoficjalne wyniki pod dwóch etapach
Miejsce | Kierowca (Auto) | Czas / strata |
1. | Mikko Hirvonen i Jarmo Lehtinen (Ford Focus RS WRC 07) | 2:16.27,3 godz. |
2. | Marcus Grönholm i Timo Rautiainen (Ford Focus RS WRC07) | 35,5 sek. |
3. | Sébastien Loeb i Daniel Elena (Citroën C4 WRC) | 1.15,0 min. |
4. | Petter Solberg i Philip Mills (Subaru Impreza WRC) | 2.26,3 min. |
5. | Daniel Sordo i Marc Marti (Citroën C4 WRC) | 2,56,9 min. |
6. | Chris Atkinson i Glenn Macneall (Subaru ImprezaWRC) | 5.48,9 min. |
7. | Matthew Wilson i Michael Orr (Ford Focus RS WRC 06) | 5.59,9 min. |
8. | Manfred Stohl i Ilka Minor (Citroën Xsara WRC) | 6.55,4 min. |
9. | Xavier Pons i Xavier Amigo (Subaru Impreza WRC 2006) | 7.46,4 min. |
10. | Mads Østberg i Ole Kristian Unnerud (Subaru Impreza WRC) | 9.28,6 min. |
29. | Michał Kościuszko i Maciej Szczepaniak (FiatGrande Punto Abarth S2000) | 27.34,8 min. |
Nieoficjalne wyniki w klasie PCWRC po dwóch etapach
Miejsce | Kierowca (Auto) | Czas / strata |
1. | Guy Wilks i Phil Pugh (Mitsubisho Lancer Evo IX) | 2:31.51,4 godz. |
2. | Mark Higgins i Martin Scott (Mitsubishi Lancer Evo IX) | 1.07,7 min.. |
3. | Juho Hānninen i Mikko Markkula (Mitsubishi lancer Evo IX) | 1.27,1 min. |
4. | Alessandro Bettega i Simone Scattolin (Mitsubishi Lancer Evo IX) | 4.03,8 min. |
5. | Armindo Araujo i Miguel Ramalho (Mitsubishi Lancer Evo IX) | 5.34,1 min. |
6. | D. Higgins i I. Thomas (Subaru Impreza WRX STi) | 6.15,1 min. |
7. | Andreas Aigner i Klaus Wicha (Mitsubishi Lancer Evo IX) | 7.20,5 min |
8. | Mirco Baldacci i Giovanni Agnese (Subaru Impreza) | 7.48,5 min |
9. | Jewgieniej Wiertunow iGieorgij Troszkin (Subaru Impreza WRX STi) | 11.08,2 min. |
10. | Štepan Vojtech i Michal Ernst (Mitsubishi Lncer EvoIX) | 14.51,6 min. |
.................................................................................................
UWAGA
prosimy o samodzielne odświeżanie strony, gdyż informacje są na bieżąco aktualizowane!
Fot. Rallyworld©Willy Weyens