Zakład Grugliasco procuje na dwie zmiany i dziennie produkuje 140 aut. Obecnie powstają tutaj dwa sedany – Quattroporte i Ghilbi, ale plany przewidują produkcję czterech różnych modeli.

W tym roku z taśmy tego zakładu zjechało już 8,2 tys. egz. najnowszej generacji Maserati Quattroporte i ponad 1,8 tys. sedana Ghilbi, który produkowany jest dopiero od lipca 2013 r.

Zakład w dzielnicy Turynu Grugliasco ponownie został otwarty 30. stycznia 2013 r.. Jego patronem jest wieloletni szef Fiata Giovanni Agnelli. Do 2006 roku zakład należał do firmy Bertone, a w 2009 roku został kupiony przez Fiata.

Po ponownym otwarciu i modernizacji zakład ten jest w stanie produkować rocznie 45 tys. aut, czyli 200 dziennie na trzech zmianach.

Maserati obecnie produkuje samochody w dwóch zakładach. Wciąż produkcja realizowana jest w Modenie. W 2014 roku Maserati zamierza rozpocząć produkcję SUV-a o nazwie Levante, który będzie powstawał w Mirafiori. Oczekuje się produkcji na poziomie 50 tys. aut rocznie.