W 2012 roku (styczeń-listopad) Skoda Auto sprzedała 873 000 samochodów i jest to o 6,9 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2011 roku, gdy do użytkowników trafiło 816 000 aut. Wynik ten świadczy o właściwej polityce producenta i odpowiednim doborze oferty modelowej.
Na rynkach europejskich, gdzie większość producentów przeżywa poważny kryzys i ogranicza produkcję, Skoda Auto odnotowuje zaskakujące sukcesy. Przykładem może być Wielka Brytania, w której listopad 2012 r. przyniósł 30,2 proc. wzrost i Niemcy o 15,2 proc. lepszą sprzedaż. W tym roku w Europie sprzedano 331 900 aut, gdy dla porównania w tym samym okresie 2011 roku sprzedano 336 800 egz. Taki rezultat można uznać za porównywalny.
W krajach Europy Wschodniej sprzedano w tym roku 123 500 aut (2011 – 97 400 egz.), co oznacza wzrost o 26,7 proc. Największą dynamikę wzrostu odnotowano w Rosji (+36,6 proc.), gdzie do oferty dołączył kolejny model Skoda Yeti, który jest produkowany w miejscowych zakładach.
Samochody marki Skoda wciąż dobrze sprzedają się w Chinach, gdzie w ciągu 11 miesięcy 2012 roku do użytkowników trafiło 225 900 aut (w 2011 – 211 000 egz.), co oznacza 7,1 proc. wzrost w porównaniu z analogicznym okresem 2011 roku.
Skoda Auto – sprzedaż w listopadzie 2012 r.: - Skoda Octavia – 32 800 egz. (-3,7 proc.)- Skoda Fabia – 19 300 egz. (-8,2 proc.)- Skoda Superb – 9 100 egz. (-8,0 proc.)- Skoda Yeti– 6 800 egz. (+4,4 proc.)- Skoda Roomster – 2 700 egz. (-5,8 proc.)- Skoda Rapid– 2 500 egz. (nowy model) - Skoda Citigo – 4 600 egz. (nowy model)