Camry to najpopularniejszy sedan w USA. Obecny jest na amerykańskim rynku od 1983 roku. Od tego czasu sprzedano w USA 10 milionów Camry, a na całym świecie – 18 milionów. Samochód produkowany jest w fabryce w Georgetown (stan Kentucky), a na całym świecie jest jeszcze 9 innych fabryk, gdzie powstaje ten sedan.
W Europie Camry nie zdobyła popularności – ze względu na wysoką cenę i konkurencję z nieco mniejszym Avensisem. Pamiętając o popularności Camry w USA, nie dziwi fakt, że premiera 9. generacji tego modelu odbywa się właśnie na salonie w Detroit.
Japończycy zaprezentowali dwie wersje – benzynową, z silnikami 4-cylindrowymi, 2.5 litra oraz z V6 o poj. 3.5 litra. Druga to hybryda z silnikiem 2.5 litra i bezstopniową automatyczną skrzynią CVT. Obie wersje różnią się zewnętrznie – benzynowa ma dynamiczny przód podobny do mniejszych wersji, a hybryda wyróżnia się ogromnym wlotem powietrza z poprzecznym użebrowaniem.
Camry rocznik 2018 ma zmienione wnętrze – konsola przednia jest nachylona w kierunku kierowcy, a fotele są przeprojektowane. Materiały są wysokiej jakości a wyposażenie seryjne – bogate. Rozstaw osi powiększono o 2 cale (ok. 5 cm). Kierowca ma do dyspozycji 3 wyświetlacze: 10-calowy, 7-calowy oraz HUD (wyświetlający dane na przedniej szybie).
Nowa Camry wyposażona jest w 10 poduszek powietrznych, systemy elektroniczne zapewniające bezpieczeństwo oraz w nowoczesny system multimedialny zapewniający bezprzewodowy internet na pokładzie i automatycznie aktualizującą się nawigację.
Nowa Toyota Camry rocznik 2018 pojawi się w salonach dilerów w USA pod koniec lata 2017 roku.