Konkurs „Free to play” grupy Ringier Axel Springer Media kierowany jest do pojedynczych osób lub zespołów z Europy Środkowo-Wschodniej, które od 20 marca mogą składać zgłoszenia jednej lub kilku gier stworzonych specjalnie na system iOS. Zwycięzca otrzyma 20 tys. euro w gotówce i powierzchnię reklamową o wartości 500 tys. euro w mediach w Polsce, Czechach, Serbii i na Słowacji.
Uczestnicy konkursu mogą się rejestrować na stronie www.ioscompetition.com do 15 września 2013 roku. Wtedy też upływa termin przekazywania gier na konkurs. Zgłaszane gry muszą być darmowe, a więc zgodne z hasłem konkursu – „free to play”. Autor zwycięskiej aplikacji podzieli się w połowie przychodami z gry z Ringier Axel Springer Media AG w zamian za sfinansowanie przez spółkę kampanii reklamowej i promowanie gry w Europie.
Patrick Boos, Chief Digital Officer w Ringier Axel Springer Media AG: „Chcemy dotrzeć do utalentowanych twórców gier w Europie Środkowej, aby podzielili się z nami swoimi pomysłami. Oprócz nagrody pieniężnej zapewnimy zwycięzcy szeroką kampanię promocyjną w należących do nas mediach. Ta dodatkowa wartość w postaci reklamy wyróżnia nasz konkursu na rynku”.
Kapituła konkursu, składająca się z przedstawicieli Ringier Axel Springer z Polski, Czech, Słowacji i Serbii, ogłosi zwycięzcę 1 listopada 2013 roku.
Szczegółowe informacje i regulamin konkursu dostępne jest na stronie www.ioscompetition.com.
ARTYKUŁ SPONSOROWANY