W tekście i na zdjęciach umieszczono linki reklamowe naszego partnera
BMW iX1 — kompaktowy SUV
Najmniejszy SUV BMW w najnowszym wydaniu zyskał bardziej wyrazistą stylistykę i zaawansowane cyfrowe rozwiązania, a do napędu po raz pierwszy może służyć wyłącznie silnik elektryczny. Konkretnie dwa, które napędzają wszystkie koła. Maksymalna moc wynosi 313 KM (funkcja boost), a moment obrotowy - 494 Nm. BMW iX1 xDrive przyspiesza od 0 do 100 km/h w czasie 5,6 s. Akumulator o pojemności 66,5 kWh ma wystarczyć na przejechanie nawet 440 km.
BMW i4 — Gran Coupé
BMW i4 to czterodrzwiowe gran coupé klasy średniej, czyli elektryczny odpowiednik serii 4 Gran Coupé. Auto utrzymane jest w sportowym stylu i dostępne w trzech wersjach o mocy: 286, 340 lub aż 544 KM. Topowy model M50 rozpędza się od 0 do 100 km/h w ciągu jedynie 3,9 s, imitując przy tym dźwięki auta spalinowego (w opcji również inne). W bazowej wersji stosowany jest akumulator 70,2 kWh, a w dwóch mocniejszych o pojemności 83,9 kWh (brutto). Środkowy wariant może mieć zasięg nawet do 590 km.
BMW iX — flagowy SUV
BMW iX to flagowy elektryczny SUV tej marki, który nie ma spalinowego odpowiednika. Jest luksusowe, naszpikowane najnowszymi technologiami, mocne i szybkie. Gama składa się z trzech wariantów: 326 KM, 523 KM i 619 KM (wszystkie z napędem xDrive). Różne są także pojemności baterii, które wynoszą odpowiednio: 76,6 kWh 111,5 kWh (brutto). Topowy wariant M60 umożliwia uzyskiwanie "setki" już po 3,8 s. Największy zasięg ma model iX xDrive 50 - 633 km po pełnym naładowaniu.