W tekście i na zdjęciach umieszczono linki reklamowe naszego partnera
BMW 3 - wizytówka marki
Obecna generacja "trójki" jest w sprzedaży od 2018 r., jednak w 2022 r. przeszła znaczną modernizację. Delikatnie zmienił się wygląd zewnętrzny samochodu, ale nadal nie znajdziesz tu wielkich "nerek". Seria 3 to klasyka BMW, odważniejsza pod tym kątem jest seria 4. Po liftingu główne zmiany znajdziemy we wnętrzu. Pojawił się w nim najnowszy kokpit z zakrzywionym ekranem łączącym cyfrowy zestaw wskaźników i ekran dotykowy do obsługi multimediów.
BMW 3 - rozbudowana gama silników
W gamie pozostały silniki benzynowe (od 156 do 374 KM), diesla (122-340 KM) i hybrydy plug-in (204-292 KM), więc wybór jest bardzo duży. Obecnie wszystkie współpracują wyłącznie z 8-stopniowym automatem, a najmocniejsze wersje są napędzane na wszystkie koła (xDrive). Oczywiście w ofercie jest jeszcze sportowe M3 o mocy nawet 551 KM (wariant CS), ale to już zupełnie inne auto.
BMW X3 - wyższe i większe
X3 poddano liftingowi w 2021 r. Odświeżony model łatwo poznać po zmodyfikowanym pasie przednim, laserowym reflektorom (opcja) czy nowym tylnym lampom w technologii LED. Unowocześniono również wnętrze, ale kokpit nie jest tak efektowny jak w serii 3. SUV przekonuje za to większą ilością miejsca dla pasażerów i ustawnym bagażnikiem o pojemności od 550 do nawet 1600 l.
BMW X3 - diesel, benzyna, hybryda lub prąd
X3 również oferowane jest z trzema rodzajami silników – benzynowymi, dieslami lub z hybrydą plug-in. W pierwszej grupie do wyboru są cztery wersje mocy: 184 KM, 245 KM, 360 KM oraz 480 KM. W najmocniejszej odmianie M SUV osiąga "setkę" po 4 s. Cztery są również diesle: 150 KM, 190 KM, 286 KM bądź 340 KM. Hybryda typu plug-in ma łączną moc 292 KM, a na pełnych bateriach można pokonać do 50 km w trybie elektrycznym. W gamie jest jeszcze całkowicie elektryczne BMW i3 o mocy 286 KM.