W tekście umieszczono linki reklamowe naszego partnera

BMW X1 – szlachetnie ukształtowane

Konstruktorzy nowego BMW X1 udanie połączyli w stylistyce masywność wyrażoną pionowym przodem z potężną atrapą chłodnicy i dużymi wlotami powietrza w zderzaku ze smukłością nadającą autu sportowy charakter. Ta druga cecha to głównie zasługa wąskich reflektorów i zwężającej się bocznej linii okien. Z tyłu nie zabrakło dachowego spoilera czy dyfuzora pod zderzakiem, a wizerunku dopełniają efektownie wyglądające alufelgi o średnicy nawet 20-cali. Wnętrze wykończone materiałami wysokiej jakości zachwyca przestronnością i wygodnymi siedzeniami.

Sprawdź cenę

BMW X1 – cyfrowa rewolucja

Auto ma na pokładzie BMW Live Cockpit Plus, a także najnowszą generację systemu BMW iDrive. Bazuje on na systemie operacyjnym BMW 8 i obejmuje zakrzywiony ekran z nowoczesnym interfejsem graficznym i strukturą menu oraz inteligentnego asystenta osobistego o rozszerzonym zakresie funkcji. W pełni cyfrowy zespół ekranów obejmuje wyświetlacz informacyjny o przekątnej 10,25 cala i ekran kontrolny o przekątnej 10,7 cala. Nowy system BMW iDrive to gwarancja intuicyjnej obsługi dotykowej i za pomocą głosu.

Sprawdź cenę

BMW X1 – osiem wersji silnikowych

W gamie silnikowej znalazły się trzy wersje benzynowe o mocy 136, 170 lub 218 KM. Fani diesli również mają do wyboru trzy wersje generujące 150, 163 bądź 211 KM. Wszystkie odmiany, z wyjątkiem bazowych (136 i 150 KM), to miękkie hybrydy. W ofercie są jeszcze dwie hybrydy plug-in, których układy mają moc 245 KM lub 326 KM. W obu przypadkach na pokładzie są akumulatory o pojemności netto 14,2 kWh. Słabszym modelem w trybie czysto elektrycznym można pokonać nawet 92 km, a mocniejszym – do 88 km. We wszystkich odmianach standardem jest automatyczna skrzynia biegów.

Sprawdź cenę