W tekście i na zdjęciach umieszczono linki reklamowe naszego partnera

BMW X6 M – to zmieniło się na zewnątrz

Nowe X6 M jest SUV-em coupe z mocno obniżającą się ku tyłowi linią dachu, która nadaje dynamicznego wyglądu. Wnikliwy obserwator rozpozna zmodyfikowane auto po nieco innych reflektorach, które są węższe, a światła dzienne w formie strzałek jednocześnie pełnią funkcję kierunkowskazów. Po modernizacji nieco inny stał się również design tylnych lamp, a także przemodelowano zderzaki, w tym atrapę chłodnicy. Obudowy lusterek i tylny spojler dostępne są opcjonalnie w wersji karbonowej.

Sprawdź cenę

BMW X6 M – pierwszy model z technologią 48 V

To SUV o sportowym charakterze, zatem do jego napędu niezbędny jest mocny silnik. Dla X6 M Competition zarezerwowany jest motor 4.4 V8 TwinPower Turbo o mocy 625 KM. Równie imponujące są moment obrotowy i przyspieszenie do 100 km/h, które wynoszą: 750 Nm i 3,9 s. Nowe X6 M i X5 M to pierwsze wyczynowe modele marki z technologią 48-woltową, czyli tzw. miękką hybrydą. Silnik elektryczny i niewielki akumulator gwarantują jeszcze ostrzejszą jazdę, a także lepszą wydajność. Średnie zużycie paliwa wg producenta to 12,7 l/100 km (cykl WLTP).

Sprawdź cenę

BMW X6 M – zmiany także we wnętrzu

W środku jest luksusowo, sportowo i nowocześnie. Samochód ma teraz nowe ekrany połączone wspólną szeroką i lekko zakrzywioną taflą. Przed kierowcą znalazł się 12,3-calowy wyświetlacz zestawu cyfrowych wskaźników, a centralne miejsce deski rozdzielczej zarezerwowano dla ekranu o przekątnej 14,9 cala. Bez zmian pozostała natomiast ilość przestrzeni w obu rzędach siedzeń oraz pojemność bagażnika (580-1530 l). W tej wersji kabina wyposażona jest w wiele elementów M, np. kierownicę z karbonowymi łopatkami czy zaawansowane fotele.

Sprawdź cenę