W tekście umieszczono linki reklamowe naszego partnera

Cupra Leon – mocny, szybki i… teraz także na prąd

Bogata gama silnikowa sprawia, że każdy kierowca bez problemu znajdzie dla siebie odpowiednią wersję. Już bazowy 150-konny benzyniak zapewnia dobre osiągi (0-100 km/h w 8,9 s). Oczywiście wraz ze wzrostem mocy – 190 KM, 245 KM, 300 KM i 310 KM — skraca się czas niezbędny do uzyskania "setki". Dość powiedzieć, że w szczytowym wydaniu tę prędkość uzyskuje się po imponujących 4,9 s. Po drodze mamy jeszcze 245-konną hybrydę plug-in. W tej postaci po naładowaniu do pełna baterii w trybie elektrycznym można pokonać 60 km.

Sprawdź cenę

Cupra Leon – gokart w cywilnym wydaniu

Jak przystało na model o sportowym charakterze, Cupra Leon cechuje się także udoskonalonym prowadzeniem. To zasługa sztywno zestrojonego zawieszenia. Skutecznie zapobiega ono nadmiernym przechyłom nadwozia podczas dynamicznej jazdy na zakrętach, w które Cupra Leon wpisuje się z niezwykłą precyzją. W opanowaniu auta pomaga dodatkowo precyzyjny układ kierowniczy. Cupra Leon Sportstourer ma jeszcze atut w postaci napędu na wszystkie koła, który jest standardem w topowej, 310-konnej odmianie. To sprawia, że nawet na śliskiej nawierzchni zachowana jest optymalna trakcja.

Sprawdź cenę

Cupra Leon – drapieżny i praktyczny

Nadwozie Leona Cupry prezentuje się rasowo. Urody dodają miedziane aplikacje oraz pasujący do sportowego charakteru matowy lakier. Jednocześnie dzięki kompaktowym wymiarom auto sprawdza się nie tylko na trasie, lecz także w mieście. Wnętrze skrywa wykończoną materiałami wysokiej jakości przestronną część pasażerską ze świetnie podpierającymi z boku sportowymi fotelami. Cupra Leon Sportstourer do tych zalet dokłada jeszcze atut w postaci regularnie ukształtowanego bagażnika o pojemności 620 l.

Sprawdź cenę