W tekście i na zdjęciach umieszczono linki reklamowe naszego partnera
Ford Puma – w nowoczesnej formie
Miejski SUV ma nadwozie, obok którego nie przejdziemy obojętnie. Wszystko dzięki stylistyce, w której dominującą rolę odgrywają akcenty odpowiadające za sportowy charakter. W dużej mierze to zasługa dużej atrapy chłodnicy oraz zwężającej się ku tyłowi linii bocznych okien, które nadają sylwetce dynamiki. To m.in. design sprawił, że Puma stała się najpopularniejszym modelem Forda wśród europejskich klientów.
Ford Puma – dopracowana we wnętrzu
Puma to miejski SUV, ale całkiem pojemny i wyposażony w praktyczne rozwiązania. W kabinie bez problemu zadbamy o czystość, bo zdejmowane pokrowce można uprać. Bagażnik ma pojemność 456-1216 l, a maksymalna wysokość transportowanych pionowo przedmiotów wynosi 115 cm. Pod podwójną podłogą kufra znajduje się 81-litrowy schowek Megabox wykończony wodoodporną powłoką. Dzięki zastosowaniu korka spustowego istnieje możliwość czyszczenia schowka wodą.
Ford Puma – miękka hybryda w trzech wersjach
Auto występuje z silnikiem 1.0 EcoBoost z miękką hybrydą lub 1.5 EcoBoost. Znacznie popularniejsza jest pierwsza opcja, dostępna w aż trzech wersjach mocy: 125 KM, 155 KM lub 170 KM w wersji ST. Do wyboru jest 6-stopniowa skrzynia ręczna lub 7-biegowy, dwusprzęgłowy automat. W zależności od wersji Puma przyspiesza do 100 km/h w czasie 7,4-9,8 s. Średnie zużycie paliwa oscyluje z kolei w granicach 5,4-6,4 l/100 km.