W tekście i na zdjęciach umieszczono linki reklamowe naszego partnera

Ford Puma – w nowoczesnej formie

Miejski SUV ma nadwozie, obok którego nie przejdziesz obojętnie. Wszystko dzięki stylistyce, w której dominującą rolę odgrywają akcenty odpowiadające za sportowy charakter. W dużej mierze to zasługa dużej atrapy chłodnicy oraz zwężającej się ku tyłowi linii bocznych okien, które nadają sylwetce dynamiki. Uwagę zwracają też ledowe przednie i tylne światła. To m.in. design sprawił, że Puma stała się najpopularniejszym modelem Forda wśród europejskich klientów.

Sprawdź cenę

Ford Puma – dopracowana we wnętrzu

Puma to miejski SUV, ale całkiem pojemny i wyposażony w praktyczne rozwiązania. W kabinie bez problemu zadbamy o czystość, bo zdejmowane pokrowce można uprać. Bagażnik ma pojemność 456-1216 l, a maksymalna wysokość transportowanych pionowo przedmiotów wynosi 115 cm. Pod podwójną podłogą kufra znajduje się 81-litrowy schowek Megabox wykończony wodoodporną powłoką. Dzięki zastosowaniu korka spustowego istnieje możliwość czyszczenia schowka wodą. Auto ma też nowoczesne wyposażenie, m.in. cyfrowe zegary i rozbudowany system multimedialny.

Sprawdź cenę

Ford Puma – miękka hybryda w trzech wersjach

Auto występuje z silnikiem 1.0 EcoBoost z miękką hybrydą lub 1.5 EcoBoost. Znacznie popularniejsza jest pierwsza opcja, dostępna w aż trzech wersjach mocy: 125 KM, 155 KM lub 170 KM w wersji ST. Do wyboru jest 6-stopniowa skrzynia ręczna lub 7-biegowy, dwusprzęgłowy automat. W zależności od wersji Puma przyspiesza od 0 do 100 km/h w czasie 7,4-9,8 s. Średnie zużycie paliwa oscyluje z kolei w granicach 5,4-6,4 l/100 km (cykl WLTP).

Sprawdź cenę