W tekście i na zdjęciach umieszczono linki reklamowe naszego partnera

Hyundai Tucson – nie pomylisz go z innym autem

To jeden z bestsellerów marki. Nowy Tucson za sprawą nietypowych przednich świateł, bocznym przetłoczeniom prezentuje się wyjątkowo oryginalnie. Nowoczesny SUV wymaga zaawansowanych napędów, dlatego w gamie oprócz 150-konnego benzyniaka są także: 48-woltowa miękka hybryda (150 lub 180 KM), klasyczna hybryda z układem o mocy 230 KM czy odmiana plug-in generująca 265 KM. W tej ostatniej postaci, po naładowaniu akumulatorów na 100 proc. w trybie czysto elektrycznym można pokonać 62 km w cyklu mieszanym.

Sprawdź cenę

Nowy Hyundai Kona — druga odsłona hitu

Hyundai Kona zdobył sporą popularność na rynku. W 2023 r. model ten doczekał się następcy. Drugie wydanie prezentuje się jeszcze atrakcyjniej niż poprzednik. Nowoczesna stylistyka dotyczy nie tylko nadwozia, ale i wnętrza. Do wyboru jest wiele wersji napędowych. Poza pełnym elektrykiem możemy zdecydować się na jeden z dwóch silników benzynowych (1.0 120 KM lub 1.6 198 KM), a także na klasyczną, pełną hybrydę, która może stanowić złoty środek. Układ generuje 141 KM mocy, automatyczna skrzynia biegów jest standardem, a średnie spalanie wynosi 4,5 l/100 km (cykl WLTP).

Sprawdź cenę

Hyundai Ioniq 5 – zawsze z prądem

To pierwszy Hyundai, który od podstaw powstał jako pojazd elektryczny. Do wyboru są dwie wersje napędu i dwie wersje akumulatorów. Z bateriami o pojemności 58 kWh występują jednostki 170- lub 235-konna, a z akumulatorem o poj. 73 kWh wersje o mocy 218 bądź 305 KM. Maksymalny zasięg w cyklu miejskim wynosi od 587 km do nawet 686 km. W najsłabszej wersji "setkę" uzyskuje się po 8,5 s, a w najmocniejszej po 5,2 s. Prąd w mniejszej baterii można uzupełnić od 10 do 80 proc. po 47 min (moc ładowania 50 kW) lub po 18 min (350 kW). Z większym akumulatorem trwa to: 57 i 18 min.

Sprawdź cenę

Hyundai Bayon – miejski crossover

Hyundai Bayon to połączenie dwóch światów. Powiększony prześwit (183 mm), czarne, plastikowe nakładki na nadkolach czy srebrne osłony pod zderzakami to terenowe atrybuty pojazdu. Z kolei reflektory o nietypowym kształcie, duży grill oraz boczne przetłoczenia odpowiadają za sportowy charakter i nowoczesny wygląd. Masywności dodają autu szerokie tylne słupki. Za napęd pojazdu odpowiada doładowany benzyniak produkujący 100 KM, dzięki któremu Hyundai Bayon rozpędza się do setki po 10,7 s, a maksymalnie można nim jechać 183 km/h. Do wyboru jest wersja z manualną lub dwusprzęgłową przekładnią.

Sprawdź cenę