Jaguar i-Pace – arystokratyczny wygląd

Auto ma nadwozie o perfekcyjnie dobranych proporcjach - każdy jego element współgra ze sobą. Niezależnie, z której strony podziwiamy pojazd, zawsze prezentuje on się spójnie. Z przodu dominują "przymrużone" reflektory, pomiędzy którymi znajduje się duża atrapa chłodnicy, a poniżej wlot powietrza w zderzaku. Z tyłu zastosowano wąskie lampy i mocno pochyloną szybę zwieńczoną spoilerem. Z boku nic nie zakłóca gładkiej linii, bo klamki tworzą jednolitą powierzchnię z drzwiami - wysuwają się tylko podczas wsiadania. Całość to idealne połączenie elegancji i zadziorności.

Sprawdź ofertę

Jaguar i-Pace – nowocześnie i funkcjonalnie

Jaguar i-Pace ma wnętrze, w którym nie znajdziecie żadnej słabości. W obu rzędach idealnie wyprofilowanych (czyt. komfortowych) siedzeń wygospodarowano mnóstwo przestrzeni na wysokości nóg oraz nad głowami. Z kolei bagażnik ma pojemność aż 656 l, więc spakowanie urlopowego ekwipunku całej rodziny nie będzie problemem. Zaletami są również materiały wykończeniowe najwyższej jakości oraz nowocześnie wyglądająca deska rozdzielcza z cyfrowymi wskaźnikami. Łatwa obsługa wszystkich urządzeń pokładowych to zasługa intuicyjnego menu, 10-calowego, dotykowego ekranu oraz logicznie rozmieszczonych dużych przycisków i pokręteł.

Sprawdź ofertę

Jaguar i-Pace – rewelacyjne osiągi

Pod maską znajduje się elektryczny agregat generujący 400 KM i 696 Nm. Wsiadasz, uruchamiasz silnik, pedał gazu do podłogi, a i-Pace startuje z impetem i już po 4,8 s na liczniku mamy "setkę". Rozpędzanie kończy się dopiero przy 200 km/h. Godne podziwu jest nie tylko przyspieszenie, lecz także zasięg. Na pokładzie znalazły się baterie o pojemności 90 kWh, po naładowaniu ich do pełna można pokonać aż 470 km. Taki dystans w zupełności wystarczy, żeby ze spokojem myśleć o pozamiejskich wyjazdach. Przy użyciu szybkiej ładowarki uzupełnianie baterii do stanu 80 proc. zajmuje 40 min.

Sprawdź ofertę

Jaguar i-Pace – idealne prowadzenie i trakcja

Ten model standardowo ma napęd na wszystkie koła. Dzięki temu perfekcyjnie zachowuje się, gdy podróżujemy po śliskiej nawierzchni. Jeżeli do tego dodamy powiększony prześwit, to możemy pokusić się o przedzieranie się przez bezdroża. Dopracowane zawieszenie oraz precyzyjny układ kierowniczy sprawiają, że auto idealnie wpisuje się w każdy, nawet ciasny zakręt, a przy tym nadwozie nie ma tendencji do nadmiernych przechyłów. Jak przystało na Jaguara, zastrzeżeń nie budzi również komfort resorowania – wszelkie nierówności nawierzchni są w pełni niwelowane przez układ jezdny.

Sprawdź ofertę