Mitsubishi Eclipse Cross PHEV – stylistyczna awangarda

Auto wyróżnia się na tle konkurencji swoją stylistyką. Za sprawą podwójnej atrapy chłodnicy zwieńczonej wąskimi reflektorami Eclipse Cross prezentuje się futurystycznie. Z kolei chromowane listwy okalające światła do jazdy dziennej nadają subtelnej elegancji. Z boku wznosząca się linia okien i przetłoczenia na drzwiach potęgują optyczną dynamikę nadwozia. Natomiast z tyłu dominują światła, których pionowa część pnie się po słupku i łączy płynnie z dachowym spoilerem. Terenowy charakter to zasługa nakładek na nadkolach i osłon pod zderzakami.

Sprawdź ofertę

Mitsubishi Eclipse Cross PHEV – efektownie i ergonomicznie

Wystrój wnętrza współgra z designem nadwozia. Co istotne, udana stylistyka nie stoi w opozycji do ergonomii oraz przestronności kabiny. Prowadzący ma wygodną pozycję za kierownicą, a obsługa urządzeń pokładowych za pomocą dotykowego ekranu oraz tradycyjnych przełączników to czysta przyjemność. Zaletą części pasażerskiej jest duża przestronność w obu rzędach siedzeń (na wysokości kolan, jak i nad głowami). Cieszy także fakt, że pomimo dodatkowego, elektrycznego silnika umieszczonego z tyłu udało się wygospodarować bagażnik o pojemności 359 l.

Sprawdź ofertę

Mitsubishi Eclipse Cross PHEV – dużo mocy z trzech silników

Mitsubishi Eclipse Cross PHEV ma na pokładzie aż trzy silniki. Oprócz benzynowej jednostki 2,4 l o mocy 98 KM są jeszcze dwa elektryczne motory – przedni (82 KM) oraz tylny (95 KM). W efekcie powstaje układ hybrydowy o łącznej mocy 188 KM. Po mocnym wciśnięciu pedału gazu japoński SUV zaczyna sprawnie się rozpędzać i po 10,9 s uzyskuje "setkę". Zarówno podczas spokojnego podróżowania, jak i w trakcie dynamicznej jazdy układ napędowy pracuje cicho i nie przeszkadza pasażerom w rozmowie. W parze z dobrymi osiągami idzie wyjątkowo niskie zapotrzebowanie na paliwo. Na przejechanie 100 km silnik potrzebuje przeciętnie zaledwie 2 l benzyny.

Sprawdź ofertę

Mitsubishi Eclipse Cross PHEV – nawet 55 km na prądzie

To hybryda typu plug-in, a zatem możliwa jest jazda w trybie czysto elektrycznym. W tej postaci zasięg pojazdu uzależniony jest od stylu jazdy kierowcy oraz warunków drogowych. W cyklu mieszanym (trasa, miasto) można pokonać dystans ok. 45 km. Jeżeli jednak podróżuje się wyłącznie w mieście, to zasięg wzrasta nawet do 55 km. Prąd w akumulatorach o pojemności 13,8 kWh daje się uzupełnić na 100 proc. za pośrednictwem domowego gniazdka i trwa to wówczas przeciętnie 6-8 godz. Z kolei podczas korzystania ze stacji szybkiego ładowania bateria będzie napełniona w 80 proc. już po ok. 25 min.

Sprawdź ofertę