W tekście umieszczono linki reklamowe naszego partnera

BMW M5 – sportowa limuzyna klasy wyższej

To sportowa limuzyna, w której rasowa prezencja łączy się z elegancją. Do tego dochodzi przestronne wnętrze, dzięki czemu duży sedan sprawdzi się też w rodzinnej roli. W aucie wykorzystano 8-cylindrowy silnik z podwójnym doładowaniem i 8-stopniową, automatyczną skrzynię biegów, a napęd przekazywany jest na wszystkie koła. Do wyboru mamy 600-konne M5, które setkę uzyskuje po 3,4 s, oraz M5 Competition o mocy 625 KM – w tym przypadku 100 km/h uzyskujemy w 3,3 s.

Sprawdź ofertę

BMW M8 Coupe – sport w czystej postaci

Jeżeli uważasz, że sportowe auto musi mieć nadwozie coupe, to BMW M8 będzie dla ciebie optymalnym wyborem. Potężne wloty powietrza w przednim zderzaku, a do tego dach obniżający się łagodnie ku tyłowi i idealnie dobrane proporcje tworzą pojazd o perfekcyjnym wyglądzie. To auto do dawania radości z prowadzenia i czerpania z możliwości, jakie zapewnia 8-cylindrowy silnik. W wersji M8 coupe produkuje on 600 KM i pozwala na rozpędzenie się do 100 km/h po 3,3 s, a w 625-konnym wydaniu Competition po 3,2 s.

Sprawdź ofertę

BMW X5 M – sport w terenowym wydaniu

Gdy sportowy charakter spotyka się z terenowym, powstaje BMW X5 M. To auto o dwóch obliczach. Z jednej strony spodoba się rodzinie, która lubi aktywnie spędzać wolny czas, bo dzięki napędowi 4x4 poradzi sobie na bezdrożach. Z drugiej strony po powrocie na ulicę zapewnia świetne prowadzenie i wrażenia, które są niedostępne dla innych SUV-ów. Dość powiedzieć, że 600-konne X5 M uzyskuje setkę już po 3,9 s, natomiast w przypadku odmiany Competition z taką prędkością jedzie się po 3,8 s.

Sprawdź ofertę

BMW X6 M – sport o wielu twarzach

To, że lubisz SUV-y, nie oznacza, że musisz rezygnować ze sportowych wrażeń czy rasowej stylistyki. W BMW X6 M masz te cechy skumulowane w jednym aucie. Terenowy sznyt to zasługa powiększonego prześwitu i plastikowych nakładek na nadkolach. Sport poczujesz za sprawą potężnych wlotów powietrza, spoilerów i zgodnego z linią coupe obniżającego się ku tyłowi dachu. A mocne wrażenia? To zasługa silnika, który w X6 M ma 600 KM i rozpędza auto do setki po 3,9 s, a w 625-konnej wersji Competition po 3,8 s.

Sprawdź ofertę