Nissan Qashqai – stylowo i nowocześnie

Nowy Qashqai ma minimalistyczną, a jednocześnie nowoczesną oraz wyrazistą stylistykę nadwozia. Z przodu dominującym akcentem jest duża atrapa chłodnicy w kształcie litery "V" i z dodatkowym paskiem satynowego chromu, który nadaje autu elegancji. Po jej bokach umieszczono matrycowe reflektory full LED. Składają się one z 12 segmentów, które automatycznie dostosowują wiązkę światła do sytuacji na drodze i wygaszają jej fragmenty w momencie wykrycia pojazdu nadjeżdżającego z przeciwka.

Sprawdź ofertę

Nissan Qashqai – stonowane wnętrze

Deska rozdzielcza będzie podobać się kierowcom o różnym guście, a miłe w dotyku materiały wykończeniowe są wysokiej jakości. Łatwa obsługa urządzeń pokładowych to zasługa tradycyjnych przycisków i pokręteł oraz 9-calowego ekranu. Pokładowe multimedia są oczywiście kompatybilne z Android Auto oraz z Apple CarPlay. Bezpośrednio przed kierowcą znajduje się teraz 12,3-calowy wyświetlacz. Na pokładzie można mieć jeszcze jeden, 10,8-calowy ekran head-up, który ułatwia obserwację najważniejszych wskazań niezbędnych w trakcie prowadzenia pojazdu.

Sprawdź ofertę

Nissan Qashqai – komfortowy i praktyczny

W stosunku do poprzednika nowy Nissan Qashqai ma znacznie powiększone wymiary nadwozia oraz większy rozstaw osi. Dodatkowe centymetry zaowocowały lepszą przestronnością części pasażerskiej – w obu rzędach siedzeń wygospodarowano mnóstwo przestrzeni na wysokości kolan oraz nad głowami. Wygodnie usiądą tu jedna za drugą wysokie osoby. Zaletą pojazdu są też odpowiednio wyprofilowane siedzenia, które zapewniają wysoki komfort jazdy i pewnie podpierają z boku podczas jazdy na zakrętach. Większy niż w poprzedniku jest również bagażnik - jego pojemność wynosi obecnie 504 l.

Sprawdź ofertę

Nissan Qashqai – zelektryfikowany napęd

Do napędu samochodu wykorzystano 12-woltową, miękką hybrydę, w której pracuje benzynowy silnik 1.3 DiG-T występujący w dwóch zakresach mocy – 140 lub 158 KM. Obie w zupełności wystarczą do sprawnego podróżowania, zarówno w mieście, jak i poza nim. W słabszej odmianie auto rozpędza się do setki po 10,2 s, a w mocniejszej po 9,2 s. Zaletą jest również niskie spalanie, które średnio wynosi 6,3 l/100 km. W obu wersjach mocy standardem jest napęd przedni i 6-stopniowa, manualna skrzynia. Mocniejsza odmiana alternatywnie występuje jako 4x4. W tej postaci w seryjnym wyposażeniu jest bezstopniowa przekładnia Xtronic.

Sprawdź ofertę