W tekście umieszczono linki reklamowe naszego partnera

Sprawdź cenę

Peugeot e-208 – elektryk w miejskim wydaniu

Niewielkie rozmiary i średnica zawracania (10,4 m) ułatwiają poruszanie się po mieście oraz parkowanie w ciasnych miejscach. Elektryczny silnik o mocy 136 KM pozwala na dynamiczny start (0-100 km/h po 8,1 s), jest cichy i bezemisyjny, więc można legalnie jeździć po buspasach i bezpłatnie parkować w centrum. Dzięki dużej baterii (46,2 kWh) auto ma zasięg 362 km, a to wystarczy na codzienne dojazdy do pracy czy na zakupy. Używając ładowarki o mocy 100 kW, prąd w akumulatorze uzupełniony jest w 80 proc. już po 30 min.

Sprawdź cenę

Peugeot e-2008 – drapieżny crossover

Peugeot e-2008, który, podobnie jak e-208 i 3008 plug-in hybrid, wyglądem perfekcyjnie wpisuje się w najnowszy język stylistyki marki. To prawdziwy lew z "kłami" w postaci dziennych świateł z przodu oraz "pazurami" wkomponowanymi w tylne lampy. Silnik o mocy 136 KM pozwala rozpędzić się do "setki" po 9 s, a akumulator o poj. 46,2 kWh zapewnia zasięg 345 km. To w połączeniu z przestronnym wnętrzem oraz pojemnym bagażnikiem (434-1467 l) pozwala ze spokojem myśleć o rodzinnych wyjazdach. Prąd w baterii można szybko uzupełnić — na stacji ładowania o mocy 100 kW już po 30 min uzyskamy poziom 80 proc.

Sprawdź cenę

Peugeot 3008 plug-in hybrid – częściowo na prądzie

Rodzina polubi ten model za przestronne wnętrze, wyjątkowo wygodne fotele oraz wystarczająco pojemny bagażnik (395-1357 l). Z kolei atutem spełniającym wymagania kierowców o dynamicznym usposobieniu są mocne układy hybrydowe – 225 KM lub 300 KM. W pierwszym przypadku 100 km/h osiąga się po 8,9 s, a w drugim — już po 6,1 s oraz korzystać z napędu na wszystkie koła. Po naładowaniu baterii (13,2 kWh) na 100 proc. (trwa to 1 godz. 45 min) w trybie czysto elektrycznym można przejechać nawet 59 km (wg WLTP).

Sprawdź cenę