W tekście i zdjęciach umieszczono linki reklamowe naszego partnera

Toyota Corolla sedan – kompaktowy klasyk

Ta wersja Corolli to elegancki sedan o kompaktowych wymiarach. Klasyczna linia nadwozia skrywa przestronne wnętrze. Stosownie do charakteru samochodu zastosowano silniki. Do wyboru są: doładowany benzyniak 1.5 o mocy 125 KM (przekładnia manualna lub bezstopniowa) lub 122-konna hybryda 1.8 (bezstopniowa skrzynia w standardzie). Auto oferowane jest w czterech wersjach wykończenia i wyposażenia: Active, Comfort, najbardziej ekskluzywnej Executive oraz usportowionej GR Sport.

Sprawdź ofertę

Toyota Land Cruiser – więcej niż SUV

Toyotę Land Cruiser zna chyba każdy. To luksusowa i praktyczna terenówka. Pod maską pracuje 204-konny silnik Diesla, a dzielność terenową samochód zawdzięcza nie tylko seryjnemu napędowi 4x4, lecz także reduktorowi, centralnemu i tylnemu mechanizmowi różnicowemu Torsen oraz blokadzie centralnego mechanizmu różnicowego. Podczas jazdy w terenie kierowcę wspomaga m.in. asystent wjazdu i zjazdu ze wzniesienia, system Crawl Control utrzymujący stałą prędkość na bezdrożach czy system zmiennej charakterystyki napędu w zależności od rodzaju terenu (Multi-Terrain Select).

Sprawdź ofertę

Toyota Yaris Cross — zapełnia ważną lukę

To crossover segmentu B, którego brakowało w ofercie. Technicznie bazuje na Yarisie hatchback, jest jednak od niego większy, ma 17-centymetrowy prześwit i może występować z napędem 4x4. Do wyboru mamy dwie wersje silnikowe: benzynową 1.5 o mocy 125 KM lub hybrydową o mocy 116 KM. Do charakteru auta lepiej pasuje druga opcja, która odwdzięczy się niskim spalaniem (średnio 4,4-5,0 l/100 km), a także jest seryjnie wyposażona w automatyczną skrzynię biegów. W tym przypadku można dokupić wspomniany napęd na 4 koła. Warto zaznaczyć, że układ hybrydowy drugiej generacji jest produkowany w Polsce.

Sprawdź ofertę

Toyota Aygo X — miejski crossover

Miejski hatchback przeszedł rewolucję — jest autorską konstrukcją Toyoty i stał się crossoverem. Nowa Aygo X (czyt. "Aygo Cross") modnie wygląda, jest znacznie większa i nowocześniejsza od poprzednika oraz ma nieco wyższy prześwit, nie tracąc na zwinności potrzebnej w ruchu miejskim. Nowa generacja tego modelu stanowi bardzo ciekawą, świeżą propozycję w coraz mniejszym segmencie A. Do napędu przewidziano benzynowy silnik 1.0 o mocy 72 KM (powstaje w fabryce koncernu w Wałbrzychu). Można go zamówić z ręczną lub automatyczną, bezstopniową skrzynią biegów.

Sprawdź ofertę

Toyota C-HR – w modnym stylu

To popularny model skierowany do kierowców, którzy cenią stylowy wygląd i terenowy charakter. Po wybraniu wersji GR Sport można dodatkowo liczyć na sportowy sznyt poparty 19-calowymi alufelgami oraz elementami nadwozia w fortepianowej czerni. Podczas liftingu przeprowadzonego w 2019 r. C-HR zyskał udoskonalone zawieszenie, a obok bazowej hybrydy o mocy 122 KM pojawił się także hybrydowy napęd generujący aż 184 KM (152-konny benzyniak współpracuje z elektryczną jednostką o mocy 109 KM). W tej postaci crossover osiąga "setkę" już po 8,2 s, a średnie spalanie to 5,3 l/100 km.

Sprawdź ofertę