W tekście i zdjęciach umieszczono linki reklamowe naszego partnera

Ford Kuga — elegancki i rodzinny SUV

Stylistyka nadwozia nawiązuje do designu innych, najnowszych modeli marki, ale zachowała indywidualny charakter. Kuga ma lekko zaokrąglone nadkola, a jednocześnie nosi sportowe geny, dzięki wąskim reflektorom zachodzącym na maskę oraz dużej atrapie chłodnicy. SUV charakteryzuje się również przestronnym wnętrzem dla pasażerów. Do tego wygospodarowano pakowny bagażnik o pojemności 441-645 l (w zależności od ustawienia tylnej kanapy).

Sprawdź cenę

Ford Kuga — hybryda wydaje się optymalnym wyborem

Obecnie klasyczne hybrydy biją rekordy popularności. Powodów jest kilka: nie trzeba ich ładować, nie mają mniejszego bagażnika (jak wersje plug-in), przyjemnie się nimi jeździ (mają automatyczne skrzynie biegów), a do tego są oszczędne. W Kudze wersja FHEV generuje 190 KM, przyspiesza od 0 do 100 km/h w 9,4 s, a średnie zużycie paliwa wynosi 5,4 l/100 km (cykl WLTP). Ponadto SUV w tym wariancie może być wyposażony w napęd AWD.

Sprawdź cenę

Ford Kuga – rozbudowana gama

Poza 190-konną hybrydą w ofercie Kugi znajdziemy ponadto benzynowy silnik 1.5 EcoBoost o mocy 150 KM (9,5 s od 0 do 100 km/h), który dostępny jest ze skrzynią manualną i napędem na przednie koła. Z kolei na szczycie gamy znajduje się hybryda plug-in o mocy 225 KM. W tej specyfikacji dostajemy bardzo dobre osiągi (9,2 s do 100 km/h) przy oszczędnym zużyciu paliwa (1,4 l/100 km z pełną baterią lub 6,5 l/100 km bez ładowania jej z zewnętrznego źródła). W trybie czysto elektrycznym można poruszać się z prędkością do 135 km/h na dystansie do 56 km w cyklu mieszanym i 88 km w mieście (wg WLTP).

Sprawdź cenę