W tekście umieszczono linki reklamowe naszego partnera

Nowy Mercedes GLC — lubiany design

Stylistyka nadwozia jest rozwinięciem wyglądu poprzednika. Nowy GLC zmienił się w stylu nowej Klasy C. Z przodu szczególną uwagę zwracają nowe reflektory (w opcji Digital Lifght), które bezpośrednio łączą się z osłoną chłodnicy. Z tyłu również zastosowano smuklejsze lampy, dzięki czemu ta część auta prezentuje się zgrabniej. Poza tym mamy typowe atrybuty dla SUV-a, m.in. osłony podwozia czy relingi dachowe, które do elegancji Mercedesa dodają luźniejszego, offroadowego charakteru.

Sprawdź ofertę

Nowy Mercedes GLC —nowoczesne wnętrze

Gruntowne zmiany względem poprzednika wyraźnie widać we wnętrzu nowego GLC. Deska rozdzielcza z licznymi ozdobnymi powierzchniami została podzielona na dwie sekcje, a centralny ekran sprawia wrażenie, jakby się nad nią unosił. Auto można wyposażyć w najnowsze dostępne technologie. Duży wybór przewidziano także, jeśli chodzi o materiały wykończeniowe. Pasażerowie nie powinni także narzekać na brak miejsca w kabinie, jak i na przestrzeń bagażową, której standardowa pojemność wynosi 620 litrów.

Sprawdź ofertę

Nowy Mercedes GLC —miękkie hybrydy lub plug-in

Do napędu SUV-a przewidziano silniki benzynowe i wysokoprężne. Wszystkie zostały wyposażone w 9-stopniowy "automat" oraz zelektryfikowane. Do wyboru mamy miękkie hybrydy lub plug-in, które na naładowanej baterii mogą jechać przez dłuższy dystans z wykorzystaniem tylko elektrycznego napędu (nawet powyżej 100 km do prędkości 140 km/h). Zakres mocy wynosi od 197 (wersja GLC 220 d) do nawet 351 KM (GLC 400 e). Topowy model przyspiesza od 0 do 100 km/h w czasie 5,6 s.

Sprawdź ofertę

Nowy Mercedes GLC —dla aktywnych

Jak na pełnowartościowego SUV-a przystało nowy GLC jest seryjnie wyposażony w napęd wszystkich kół, który w połączeniu z wyższym prześwitem umożliwia bezstresowy zjazd z asfaltu w lekki teren. Wyjazd w góry na narty, przejazd nasiąkniętą doga gruntową czy bezpieczna jazda po śliskiej drodze to w tym aucie standard. Producent zadbał też o wygodne holowanie przyczepy, w czym pomagają obraz z kamery pokazujący hak i obszar bezpośrednio za nim, jak i specjalny asystent manewrowania.

Sprawdź ofertę