W tekście i na zdjęciach umieszczono linki reklamowe naszego partnera

Peugeot 408 – niepodrabialny styl

Peugeot 408 ma nadwozie o wymiarach 4690/1850/1480 mm (dł./szer./wys.), rozstaw osi to 2790 mm, a prześwit – 189 mm. Na pierwszy plan wysuwa się potężna maska zwieńczona grillem w kolorze nadwozia, który przechodzi płynnie w "przymrużone" reflektory zakończone "kłami" świateł dziennych. Z boku dynamiki dodają przetłoczenia na drzwiach i zwężająca się ku tyłowi linia okien. Z tyłu dominuje duży zderzak ze wkomponowanym dyfuzorem, a czarny kolor obu tych elementów nawiązuje do nakładek na nadkolach.

Sprawdź ofertę

Peugeot 408 – nowoczesne wnętrze

Kabina 408 spodoba się kierowcom ceniącym nowoczesne rozwiązania. To przede wszystkim zasługa dwóch 10-calowych ekranów. Przed kierowcą znalazł się i-Cockpit, na którym eksponowane są wskaźniki, a dotykowy centralny ekran z programowalnymi, wirtualnymi przyciskami służy do obsługi urządzeń pokładowych. Charakterystycznym elementem pojazdu jest kierownica spłaszczona od góry i od dołu. Wnętrze jest też całkiem przestronne. Podczas podróży z rodziną do dyspozycji jest bagażnik, który w hybrydach ma pojemność 471-1546 l, a w benzyniaku – 536-1561 l.

Sprawdź ofertę

Peugeot 408 – benzyniak i dwie hybrydy

W bazowej wersji pod maską pracuje silnik 1.2 PureTech generujący 130 KM. Poza nim można mieć jedną z dwóch hybryd typu plug-in o mocy 180 KM bądź 225 KM. W słabszej wersji zastosowano 150-konny motor benzynowy, a w mocniejszej 180-konny. W obu przypadkach na pokładzie jest też 110-konny elektryk, a moment obrotowy tych odmian to 360 Nm. Po naładowaniu akumulatorów na 100 proc. w trybie czysto elektrycznym można pokonać do 63 km według normy WLTP. W każdej wersji silnikowej napęd przekazywany jest na przednie koła za pośrednictwem 8-stopniowej, automatycznej skrzyni biegów.

Sprawdź ofertę