Peugeot 208 – miasto to jego rewir

Auto sprawdza się podczas jazdy w korkach czy w trakcie parkowania. Łatwe manewrowanie to zasługa niewielkich wymiarów i małej średnicy zawracania (10,4 m). 208 to maluch, w którego wnętrzu wygospodarowano dużo miejsca, a kufer ma pojemność aż 300 l. Atutem jest też bogata gama silników. Do wyboru są: benzyniaki 1.2 PureTech – 75, 102 i 130 KM, 102-konny diesel i optymalna do miasta elektryczna wersja, której silnik generuje 136 KM. Po naładowaniu baterii do pełna autem można pokonać 362 km.

Sprawdź ofertę

Peugeot 2008 – benzyna, diesel lub na prąd

2008 to gwarancja przyjemności jazdy modnym SUV-em o efektownej stylistyce oraz wysokiego komfortu podróżowania. To zasługa przestronnego wnętrza, odpowiednio wyprofilowanych foteli, a także dopracowanego zawieszenia, które perfekcyjnie tłumi nierówności nawierzchni. Kilka wersji silnikowych sprawia, że każdy wybierze odmianę adekwatną do potrzeb i upodobań. Benzyniaki generują 102, 130 lub 155 KM, natomiast diesle mają moc 110 bądź 130 KM. Alternatywą dla wersji spalinowych jest 136-konny "elektryk", który na pełnej baterii umożliwia podróżowanie na dystansie 345 km.

Sprawdź ofertę

Peugeot 3008 – mocno zelektryfikowany

To nowoczesny SUV zapewniający pasażerom wysoki komfort jazdy. Już podstawowe silniki (benzynowy i diesel mają po 130 KM) zapewniają dobre przyspieszenie, ale mocne wrażenia to zasługa hybryd plug-in. Pierwsza (225 KM) wykorzystuje 180-konny silnik benzynowy i elektryczną jednostkę o mocy 110 KM, a "setkę" uzyskuje po 8,9 s. Z kolei topowa, 300-konna hybryda ma benzynowy motor o mocy 200 KM i dwa elektryczne – przednia generuje 110 KM, a tylna 113 KM. Przyspieszenie do 100 km/h trwa tylko 6,1 s. W elektrycznym trybie słabszą hybrydą można pokonać do 53 km, a mocniejszą – 59 km.

Sprawdź ofertę