W tekście i na zdjęciach umieszczono linki reklamowe naszego partnera
Peugeot 3008 – oryginalny wygląd
Bieżąca generacja modelu 3008 od początku wyróżniała się odważną stylistyką nadwozia. Po liftingu modelu to się nie zmieniło. Z przodu uwagę zwracają grill bez obramowania, który płynnie przechodzi w przednie lampy, oraz światła do jazdy w dzień, które mają charakterystyczny dla aut tej marki kształt kłów. Tylne lampy otrzymały z kolei trójwymiarowe ślady pazurów. Ten SUV z całą pewnością ma swój styl, nie jest nijaki.
Peugeot 3008 – środek naszpikowany nowoczesnymi rozwiązaniami
Jeszcze bardziej ekstrawagancko jest we wnętrzu za sprawą najnowszej wersji tzw. i-Cockpitu, na który składają się dwa ekrany (przed oczami kierowcy i na środku deski rozdzielczej) oraz kompaktowa kierownica. To zdecydowanie rozwiązanie dla fana nowoczesnych technologii. Rodzina powinna polubić ten model za przestronne wnętrze i bogate wyposażenie. Bagażnik ma pojemność od 520 do 1482 l (w wersjach PHEV jest trochę mniejszy, od 395 do 1357 l).
Peugeot 3008 – częściowo na prądzie
Gamę jednostek napędowych zdominowały hybrydy. Do wyboru są trzy układy typu plug-in o mocy 180, 225 lub 300 KM. W topowej wersji SUV ma napęd na wszystkie koła, a po naładowaniu baterii (13,2 kWh) na 100 proc. w trybie czysto elektrycznym można przejechać do 59 km (wg WLTP). Pozostawiono jednocześnie klasyczne opcje napędowe, czyli silnik benzynowy 1.2 PureTech oraz diesla 1.5 BlueHDi — oba silniki generują po 130 KM.