W tekście i na zdjęciach umieszczono linki reklamowe naszego partnera

Renault Austral – atrakcyjny wygląd

To kompaktowy SUV o długości nadwozia 4,5 m. Masywna stylistyka nadwozia z mocno zaakcentowanymi tylnymi nadkolami w połączeniu z szarym, matowym lakierem sprawiają, że pojazd prezentuje się wyjątkowo okazale. Nowoczesny wizerunek to przede wszystkim zasługa dużej atrapy chłodnicy komponującej się z ledowymi reflektorami z charakterystycznymi podkreśleniami dziennych lamp. Całości dopełniają aluminiowe felgi, które w zależności od wybranej wersji mają średnicę: 17, 19 lub 20 cali. Atrybutem pojazdu są również relingi, które ułatwiają montaż boksu dachowego.

Sprawdź cenę

Renault Austral – funkcjonalne wnętrze

Wnętrze Australa można konfigurować na różne sposoby. To zasługa tylnej kanapy, która może być składana oraz przesuwana. Wówczas można regulować przestronność części pasażerskiej względem bagażnika, którego pojemność wynosi 575-1525 l. Po złożeniu kanapy możliwe jest uzyskanie równej powierzchni ładunkowej za sprawą podwójnej podłogi. Samochodem można holować przyczepy o maksymalnej masie 1800 kg. Podróżowanie umila najnowsze wyposażenie, w tym system multimedialny OpenR Link, który jest jak smartfon — oparty na Android Automotive i z popularnymi aplikacjami Google'a.

Sprawdź cenę

Renault Austral – co pod maską?

Początkowo Austral był dostępny w dwóch wersjach z silnikiem 1.3 TCe i układem "miękkiej hybrydy". Bazowa generuje 140 KM i 260 Nm, a przyspieszenie 0-100 km/h trwa 10,7 s. Mocniejsza ma 158 KM oraz 270 Nm i osiąga 100 km/h po 9,7 s. Prędkość maksymalna obu wersji to 175 km/h. W pierwszym przypadku mamy ręczną skrzynię biegów, a w drugim — seryjny "automat" (CVT). W połowie 2023 r. do gamy dołączyła pełna hybryda E-Tech z dwoma silnikami elektrycznymi i jednym spalinowym — najmocniejsza (200 KM), najszybsza (8,4 s do "setki") i najoszczędniejsza (średnie spalanie 4,6 l/100 km, cykl WLTP).

Sprawdź cenę