W tekście i na zdjęciach umieszczono linki reklamowe naszego partnera

Renault Express Van – praktyczność to norma

Ten model powstał z myślą o klientach firmowych poszukujących najlepszego stosunku ceny do parametrów użytkowych. Furgonetka ma spełnić oczekiwania kurierów, budowlańców oraz transportujących żywność czy leki w komorze izotermicznej. Kubatura przestrzeni ładunkowej wynosi 3,3 m3 (3,7 dzięki składanemu siedzeniu pasażera i odchylanej przegrodzie z kraty) oraz podłoga o długości aż 1,91 m. Dostęp do paki zapewniają asymetryczne drzwi tylne otwierane o 180 stopni oraz przesuwane drzwi boczne.

Sprawdź cenę

Renault Express Van – przemyślane rozwiązania

Projektanci pomyśleli także o kabinie pasażerskiej. Organizację przestrzeni ułatwiają kierowcy różne schowki o łącznej pojemności 44,3 l. Może on też skorzystać z nowoczesnego wyposażenia, np. indukcyjnej ładowarki smartfonu, trzech portów USB i czterech gniazd 12 V, a także systemu multimedialnego z 8-calowym wyświetlaczem, nawigacją i funkcją replikacji ekranu smartfona. Manewrowania ułatwiają kamera cofania czy asystent monitorowania strefy za samochodem.

Sprawdź cenę

Renault Express Van – benzyna lub diesel

Gama jednostek napędowych Renault Express Van składa się z trzech turbodoładowanych silników — benzynowego 1.3 TCe o mocy 100 KM oraz dwóch diesli 1.5 Blue dCi generujących 75 KM lub 95 KM. Wszystkie współpracują z ręczną sześciostopniową skrzynią biegów. Benzynowy motor zużywa średnio 6,5-6,8 l/100 km, a jednostki wysokoprężne - 5,0-5,2 l/100 km (cykl WLTP). Osiągi są optymalne jak na auto dostawcze. Express Van 1.3 przyspiesza od 0 do 100 km/h w 11,8 s, a wersje dCi odpowiednio w 17,5 i 13,9 s.

Sprawdź cenę