W tekście umieszczono linki reklamowe naszego partnera

Renault Megane E-Tech – urzeka wyglądem

Auto ma zgrabne nadwozie, które za sprawą powiększonego prześwitu i plastikowych nakładek na nadkolach przybrało formę modnego crossovera. Przestronne wnętrze oraz odpowiednio wyprofilowane fotele zapewniają pasażerom wysoki komfort jazdy.

Sprawdź ofertę

Renault Megane E-Tech – kusi komfortem

Na nowoczesnej desce rozdzielczej zamontowano 12-calowe ekrany (elementy systemu openR link z Google), których łączna powierzchnia to aż 744 cm2. Zorientowany na kierowcę centralny wyświetlacz dotykowy zapewnia łatwą obsługę urządzeń pokładowych.

Sprawdź ofertę

Renault Megane E-Tech – dwa silniki do wyboru

Już w bazowej wersji EC40 Renault Megane E-TECH ma moc wystarczającą do sprawnej jazdy, bowiem silnik produkuje 130 KM oraz 250 Nm. Dzięki temu samochód rozpędza się do 100 km/h po 10 s.

Sprawdź ofertę

Renault Megane E-Tech – sportowy potencjał

Kierowcy, którzy liczą na jeszcze lepsze osiągi powinni zainteresować się mocniejszą odmianą EV60. W tej postaci pod maską mamy jednostkę generującą 218 KM i 300 Nm. Po wybraniu sportowego trybu jazdy i mocnym dodaniu gazu auto osiąga setkę już po 7,4 s. To wynik godny samochodu o sportowym charakterze.

Sprawdź ofertę

Renault Megane E-Tech – daleko zajedzie

Renault Megane EV40 ma na pokładzie akumulatory o pojemności 40 kWh netto. Po naładowaniu ich na 100 proc. można pokonać 300 km (wg WLTP), a to dystans, który wystarczy na więcej niż tylko miejskie podróże.

Sprawdź ofertę

Renault Megane E-Tech – albo jeszcze dalej

Jeżeli jednak planujecie częste dalekie wyjazdy, to warto zainteresować się mocniejszą odmianą EV60. Na jej pokładzie są baterie o pojemności 60 kWh netto, a maksymalny zasięg to aż 450 km (wg WLTP). W przypadku mniejszej baterii maksymalna moc ładowania to 85 kW, a większej – 130 kW. W obu prąd można uzupełnić w zakresie 10-80 proc. już po około 30 min.

Sprawdź ofertę